Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 En kombinasjon av sigar og Ragnar... Vet egentlig ikke hva jeg synes, det første jeg tenkte var "lite pent" men hm.. Tror jeg må smake litt på det.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hva med Sigve?:-) Det er bedre, synes jeg.. Eller Signe til jente..
huldra87 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Ja, Sigve er fint :-) He he. Jeg har altså ikke tenkt og bruke navnet Signar til noen sønn ;-) Jeg hørte dette navnet første gang igår fra mitt lille søskenbarn som fortalte meg en historie om hans venn som heter Signar. Jeg "fastnet" liksom ved dette navnet, syntes det var litt spesielt. På en måte likte jeg det, men samtidig var det veldig uvant. Så jeg tenkte og prøve her inne og se hva andre syntes ;-)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Så morsomt med den historien. Synes det er kjempegøy med små barn som har litt annerledes navn. Han lille Signar er sikkert en kjempesjarmerende liten gutt:-) Og det er typisk navn man sperrer øynene litt opp for, og det er egentlig en positiv greie:-)
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Litt uvant, men er jo vant til både Ragnar og Sigvard så... Ikke for uvant heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå