Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så lenge varte den lykken ...

kona mi ble hasteoperert for graviditet utenfor livmoren på mandag. hun var 6+2 og hadde hatt vondt i magen hele helga, men hadde avskrevet det som sterke (svæært sterke...) voksesmerter i livmoren. til og med legevakten tenkte det samme. på mandagen sendte fastlegen henne rett til ullevål, og der ble det operasjon og fjerning av en fullstendig ødelagt eggleder samme kveld.

har nesten ikke vært på bim etter at vi fikk posisitv test, har vært redd for å ta noe for gitt og glede oss for tidlig, og det fikk vi ironisk nok rett i. men sjansene for å bli gravid med én eggstokk er gode, de, og som noen venninner av oss har sagt: vi har jo tre igjen. :-)

vet noen om vi bør gå til scanning før hver insem nå? hun får vel ikke el hver måned nå, selv om jeg har lest at den ene eggstokken kompenserer ganske mye for den som har forsvunnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det var jo veldig synd og høre.. tungt når man endelig har greid å blitt gravid, men det er vel en grunn til at det ikke gikk, og at neste gang blir forhåpentligvis perfekt ;) dere har jo tre igjen ja, hehe, sant det.. men uansett, ikke noe kjekt å bli så skuffet. stå på og tenk positivt. det er jo ganske mange som mister, så det er ikke noe "feil" så neste gang håper vi alt går bra :)

lykke til iallefall!!!!

Skrevet

Uff så trist. Har ikke fasitsvar på om dere bør gå til scanning, men vil jo tro man bare får positiv EL-test dersom det er eggløsning fra den friske gjenværende eggstokken. Fra den andre vil det jo ikke løsne noen egg og dermed heller ikke gi pos EL-test? Lykke til videre uansett!

Skrevet

Huff ingen god lesing dette.

Jeg hadde en betennelse i eggstokk og blindtarm før jul. Så ble sendt rett på sykehus og ble operert. De fjernet eggstokk, eggleder, en cyste og blindtarm. Var en tøff periode noen måneder etter operasjon, men nå er jeg back. Var veldig deppa etter operasjonen. Jeg mistenker at betennelsen kom pga et IVF forsøk jeg hadde liten stund før.

Nå har jeg mest sansynlig el fra samme side. For jeg får mensen hver måned.

Ønsker dere all lykke til. : )

Skrevet

Hei.

Jeg har en pottetett eggeleder og må scannes hver uke for å se hvilken side jeg har folikk på. Det er tilfeldig hvilken side folikken kommer i, den sterkeste folikken "vinner plass".

Jeg skal scannes til uka, håper på folikk på rette siden denne gang. Det er 3 mnd sist:

Lykke til dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...