Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Oslo neste helg, og tenkte å benytte sjansen til å kjøpe litt mammaklær... Først og fremst bukser. Begynner å innse at det blir problematisk å gå med strikk i bukseknappen i lengden... Det er så vanskelig å kjøpe bukser på internett, og her hvor jeg bor et utvalget magert/ikke-eksisterende.

Er det noen som vet om noen bra butikker med slike klær i Oslo? Jeg er først og fremst på jakt etter dongeribukser/jeans som IKKE ser helt forferdelig posete ut... Helst skulle de vel hatt lavt liv, men jeg vet ikke om det blir noe særlig. :/ Hovedsaken er vel egentlig at de ikke ser grusomme ut, men helt normale! Det hadde vært ekstra fint hvis denne butikken i tillegg solgte klær via web, slik at jeg evt kan bestille flere bukser senere, når jeg vet hvilken størrelse jeg skal ha... Det varierer jo litt fra merke til merke.

Fortsetter under...

Skrevet

H&M har jo mammaklær, og internettside.. Jeg har både jeans og capribukser derfra og de sitter veldig godt på meg hvert fall :) Litt små i størrelsen, så er nok lurt å gå og prøve litt først ja. Eller så har både Cubus og Vero Moda/only Linbukser i forskjellige farger med strikk og snøre i livet - veldig behagelig og til å vokse seg stor og fin i!:D

Skrevet

Prøv

Den kule mage

Svangerskapet

sandvika storsenter har Ni måneder.

Utvalget kan jeg ikke noe om, men er i alle fall alternativer med litt gode klær , muligens litt dyre da.

Skrevet

Hvor ligger De kule mage og Svangerskapet? Om buksa koster 1000kr er egentlig underordnet, så lenge den er i god kvalitet og sitter bra...

Skrevet

I Oslo ville jeg ha prøvd Svangerskapet, Polarn O. Pyret og Zara, alle ligger i Majorstuaomr. (sjekk nettet for korrekt adr og kart). Noen Lindexbutikker fører ok mammaklær. Ellers kan du prøve H&M. Ni måner ligger på Sandvika Storsenter et par mil utenfor sentrum. De har noen helt ok bukser, men også mye som ihvertfall jeg synes var litt for voksent (er selv 26). Lykke til :-)

Skrevet

Den kule Mage ligger også på glassmagasinet på Stortorvet. Hvis du ikke kommer til å være så mye rundt grunerløkka og majorstua. Butikken ligger i 3. etasje. Var i Oslo i helga og kjøpte 3 bukser der. De er MYE MYE finere enn de posete stygge buksene du får på H&M, Lindex og Cubus. Og ikke spesielt dyre heller. Jeg fikk 3 bukser til 2400. Syns det er relativt billig mtp at det faktisk er spesialbukser. Vanligvis kjøper jeg bare bukser på Vero Moda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...