M&guttane Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei, Vet vi var en del fra Fredrikstad her helt i starten, og tenkte det snart var på tide med et treff om dere også har lyst. Synes det er litt skummelt, men har veldig lyst og treffe andre i samme situasjon. Har ikke vært klar tidligere, men følge meg litt mer klar nå...tror jeg:-) Kanskje noen av dere allerede har vært på BIM treff?
MammaMia=) Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei.. Er fra Fredrikstad og kunne også tenkt meg å bli med på BIM treff. Har ikke vært på noen treff..
Smilemia Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei Jeg la ut et forslag om treff på en annen link her så da virker det som om vi er flere som kunne tenke seg å treffes. Skal vi prøve en onsdag kveld på f.eks Peppes i byen eller noe sånt. Forslag? Hva passer for dere?
M&guttane Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Passer dårlig for meg denne uken, en del seine møter og dugnad. Men neste uker har jeg mulighet alle kvelder.
M&guttane Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Ser du har satt opp treff neste onsdag, så da regner jeg med at jeg kommer. Termin 27. september, 1.gangs.
MilleMamma Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Jeg vil prøve å komme jeg også! Har termin 19. sept. Og har en gutt på 17 mnd fra før Har vært på ett treff i gml byen forrige mnd, og det var kjempe koselig!
Smilemia Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Fint! Da er vi iallefall tre foreløpig. Blir koselig å treffe noen som er omtrent like langt på vei. Jeg har også en gutt fra før, han er nå snart 15mnd. Vi sees!
Smilemia Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Hei Millemamma og Dorri Da er vi 4 stk så langt som kommer på onsdag. "Barn i september-1974" skrev at hun kom på en annen link. Det blir hyggelig å treffe dere. Jeg har ikke vært på treff i denne graviditeten, men var på mange hyggelige sist jeg gikk gravid. Vi sees :-)
LilleMann & meg. Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Hei. Jeg har lyst til å komme. Så viss formen tillater det så regn med meg også, gøy og møte noen nye.
M&guttane Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mai 2008 Hyggelig, da er vi 5 stk fra september... Jeg har også termin 27. september:-)
lykkelig_81 Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med, men jobber dessverre senvakt. Håper sjansen byr seg igjen :-)
Smilemia Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Hei KrisJenta Koselig at du også kommer. Da blir vi en gjeng på på 5 stk og alle med termin i september - moro. Og lykkkelig_81, det blir helt sikkert flere sjanser. Vi kan avtale i kveld også legge ut ny info. Gleder meg til å se dere. Regner med alle har litt mage nå så vi får bare titte litt rundt, evt kan jeg si til de som jobber der hvor vi sitter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå