Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad og omegn her?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet vi var en del fra Fredrikstad her helt i starten, og tenkte det snart var på tide med et treff om dere også har lyst. Synes det er litt skummelt, men har veldig lyst og treffe andre i samme situasjon.

Har ikke vært klar tidligere, men følge meg litt mer klar nå...tror jeg:-) Kanskje noen av dere allerede har vært på BIM treff?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137643598-noen-fra-fredrikstad-og-omegn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Millemamma og Dorri

Da er vi 4 stk så langt som kommer på onsdag. "Barn i september-1974" skrev at hun kom på en annen link. Det blir hyggelig å treffe dere. Jeg har ikke vært på treff i denne graviditeten, men var på mange hyggelige sist jeg gikk gravid. Vi sees :-)

Hei KrisJenta

Koselig at du også kommer. Da blir vi en gjeng på på 5 stk og alle med termin i september - moro.

Og lykkkelig_81, det blir helt sikkert flere sjanser. Vi kan avtale i kveld også legge ut ny info.

Gleder meg til å se dere. Regner med alle har litt mage nå så vi får bare titte litt rundt, evt kan jeg si til de som jobber der hvor vi sitter ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...