morsara Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Är på jakt efter en reisetrille att ha med till kreta. Lilleman är 2 och sover en dupp på dagen fortsatt. Har sett på nätet att barnas hus säljer ut carena och titanium. Någon som har åsikter om dessa? Eller andra tips på vagn som inte är så väldigt dyr. Hade ju varit väldigt fint med ordentliga hjul men då både kostar och väger den mer antar jag...
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hørtes akkurat ut som meg, - så er vi altså flere som lurer på det samme. Wanted: ei reisetrille som er lett, har full liggestilling og solskjerm/ kalesje. Noen konkrete tips?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 jeg er svært fornøyd med carena easyen vår.. carena er den vogna alle hakker ned på,men den er blandt den beste trilla jeg har hatt..
lucky_mom Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg har Titanium Baby paraplytrille. Den er kjempefin til reise. Er liten og lett sammenlagt, men har god liggestilling, justerbart fotbrett, og kalesje. Prisen er jo også veldig fin, betalt 599 for den på Barnas Hus :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå