Gå til innhold

Hvor mye gikk du opp da du var gravid? og hva var start vekta di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veide 94 kilo, (168cm) med begge to da jeg ble gravid, og var 95 da jeg fikk første, er 94,5 nå med nr 2 31 uker på vei.

Lurer derfor på om det er normalt å gå opp lite når du er "stor" eller om det kommer av at jeg har kastet opp gjennom begge sv.skapene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første var startvekt 110, var 111 ved fødsel(gikk ned til 99 de 4 mnd)

Nr 2 var start vekt 98, ved fødsel 125. Babyen veide en kg mer enn første og var 6cm lenger, men det er jo helt vilt at det skal være så stor forskjell da! nr1 var jente nr2 var gutt

Skrevet

Jeg tok faktisk av meg når jeg gikk gravid, og begge gangene også...:)

Skrevet

jeg var 86 da jeg ble gravid, siste veiing før fødselen veide jeg 92 kg. nå er jeg nede i 87 kg. 12 dager etter fødselen

Skrevet

jeg var 87 før graviditeten og 95 på slutten 2 uker etter fødsel nede i 75!!!! ble helt sjokka jeg.. men nå er han 15mnd å jeg er 94....æsj..klarer ikke å bli kvitt kiloene enda jeg trener 3 ganger i uken og spiser ganske så sunt.! går litt opp og ned med vekta alt etter som men tenk på vis jeg ikke trener da! uffameg.. kun når jeg hadde spysyke nå gikk jeg ned 2kg men de er nå på igjen nå..

Skrevet

Jeg gikk ned til 79,9 (meget stolt da ja) noen uker etter fødsel, men fikk fulstendig sjokoladekikk og grapsa i meg minst 200 g melkesjokolade daglig(!) så jeg var snart tilbake på startvekta:(

Skal passe meg denne gangen ja

HI

Skrevet

Veide 95 ved først kontroll og veide 95,5 ved siste (dagen før vannet gikk).

Ble spurt og jeg spiste nok bare fordi de var pålagt å spørre om det. Legen sa også at det var normalt av "kvinner som har litt å gå på" ikke går opp under graviditeten

Skrevet

Jeg veide 84 før svangerskapet, å 108 på siste veiing før fødsel...fikk svangerskaps forgiftning den siste tiden og hadde myye veske i kroppen...veier nå 97 kg:( lite motivasjon til og trene å spise riktig...

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei.jeg veide 94 kg da jeg ble gravid. La på meg ca. 18 kg, men de fleste av disse kom mot slutten av svangerskapet. I begynnelsen gikk jeg ned 5 kg.

Skrevet

Jeg gikk opp fra 86 til 91. Kg. Nå 7 uker etter fødsel er jeg nede i 85.

Skrevet

ikke 12 dager ! 7 uker! og er dende i 85 kg

Skrevet

jeg var 130 kg da jeg ble gravid og var 127 rett før jeg fødte. da jeg kom hjem var jeg nede på 122..har selvfølgelig gått opp igjen nå.min sønn var ganske så liten da han ble født og ville vært mye mindre hadde det ikke vært for at jeg sluttet hos ernæringsfysiologen på riksen!

Skrevet

Jeg var 87 kilo da jeg ble gravid, gikk ned litt de første mnd men, ved siste veiing var jeg 102 kilo.

6 mnd etterpå var jeg 99 kilo. Nå 14 mnd etter er jeg 95 kilo, og sliter med å komme meg ned til startvekta og 10 kilo til:-(

• 1 måned senere...
Skrevet

Var gravid for 5 år siden. Da jeg startet var jeg 70,2 kg, ved siste veiing 76. Nå veier jeg 90,3 kg.....og er 170 cm. Er bekymra for evt neste sv.skap......

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg veide 122 kg da jeg ble gravid, og gikk opp til 133 (huttetu). Nå, tre uker etter fødselen veier jeg 120 kg, så da har jeg faktisk gått ned to kg! Hurra!! Har holdt meg der i nesten en uke nå, så kan kanskje ikke håpe på å gå ned enda mer nå... Men jeg skal bli flink å gå på tur hver eneste dag, det vil kanskje hjelpe meg å fortsette nedover...

Skrevet

var 85 kg (159 cm) da jeg ble gravid, 101 kg rett før fødsel, 89 etter fødsel, og 85kg 4 uker etter. Nå er jeg 75 ett år etter...

Skrevet

Var 98 kg da jeg ble gravid. Var 110 da jeg fødte. Nå er jeg 114.. Blæh...

Skrevet

er 168cm høy. 102kg da jeg ble gravid. 99kg da jeg fødte. 87 3 dager etter fødsel. Nå nesten 3 mnd etter fødsel 85kg. Har nok stangnert nå.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...