Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 neg. insem, 1 Ivf neg., først på 2 Ivf satt den (ca 4+4). Håper spiren klamrer seg fast, skulle ikke det skje har jeg ihvertfall endelig klart å bli gravid i dk prosessen.

Jeg har kun vært på sidelinjen her inne den siste tiden. Vet det er flere her inne som også har prøvd en stund - kanskje gjenkjennelig at håpet får seg en brist når tiden går og frustrasjonen øker.. Jeg har forsøkt å hente ny giv og håp gjennom historier jeg kan kjenne meg igjen i, de som til slutt har lykkes likevel. Hos meg, som for mange andre her inne - er ingen feil eller mangler i fertilitetsmaskineriet funnet, tvertimot. Men er blant dem som tydeligvis må holde på en stund. Altså, dette løpet har ytterpunkter i all mass!

Mye godt å si om Nordica gjengen, spesielt Dr. L og hans kyndige hender - ennå for tidlig å vite, men jeg håper virkelig dette ble mitt siste Nordica besøk. Foreløpig kan jeg fjernt forestille meg hvordan jeg skal gå i møte ny mnd uten alle forberedelser til nytt forsøk - håper det forblir slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg. Håper at alt skal gå bra.. Lykke til!!!

Skrevet

Så utrolig fantastisk at du har lykkes :) Blir helt rørt jeg....Etter så mange forsøk, må jo berømme deg for pågangsmotet, men vil en noe nok så lykkes en til slutt, og det er jo du et bevis på.

Skrevet

Så fantastisk at den endelig satt hos deg. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Utrolig fortjent etter alle de forsøkene! Gratulerer!

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Håper ikke dere som er i start fasen blir 'skremt' over antall forsøk - jeg kunne heldigvis ikke forestille meg etter feks 3 insem. at veien til positivt resultat skulle bli så lærerik og slitsom.

Tror det kan være vel så vesentlig å høre om oss som bruker litt tid - som å høre om dem som lykkes etter noen runder med insem. Begge sider av tidstabellen kan være realistisk og normalt i en prosess som dette.

Uansett, håper flere opplever lettelsen over pos. test - når den tid kommer. Gratulerer til nygraverte og lykke til prøvere !

.

Skrevet

Gratuerer så mye med graviditeten, jeg krysser fingrene for at den sitter.

jeg har selv holdt på lenge og det gjør godt å høre at det kan gå etter mange forsøk.

Skrevet

Blir glad på dine vegne at det er håp om å lykkes. Hadde mitt første forsøk i helgen. Tar selvfølgelig en gang om gangen. Til nå har det vært forberedelser og forventningene som har krevd mye, etter forsøket i helgen, er det som å begynne fra start. Har fått ny energi.. Håper selvfølgelig at jeg kan lykkes på første forsøk, men når jeg leser din historie, så tenker jeg selvfølgelig at dette kan ta tid, og det minner meg på at jeg ikke er annerledes en gjennomsnittet. Hver inseminasjon er en mulighet, så jeg forstår pågangsmotet ditt. Men en kan nok ikke forestille seg skuffelsen før en har kjent det på kroppen.

Skrevet

Hipp hurra!! Gratulerer så masse!! :)

Skrevet

GRATULERER MASSE MASSE:)

Skrevet

Gratulerer så masse, det hjelper på oss slitere at du lykkes. Ønsker deg lykke til og krysser fingre og tær for at dette går bra.

Skrevet

Gratulerer så masse, flott at du endelig kom i mål, og at spiren sitter som den skal!

Jeg har 8 neg ins bak meg, og er nå i prosessen for ivf.....regner ikke med å rekke det i mai, men da blir det juniforsøk på meg. Veldig kjekt å høre at du lykkes nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...