Gå til innhold

Positiv test :-))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nå på dag 11 etter innsett av 2 egg, og jeg er gravid!!!!!! Håper at de er så snille og holder seg på plass til januar, har mistet 2 ganger tidligere. Dette er vårt 5 uttak og 6 innsett ( hatt 1 fryseforsøk).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjempemasse!!!!! Krysser alt jeg har for at spirene(e) skal holde seg fast til over nyttår - ingen fare, dette går bra!! Lykke til med den voksende magen, kos deg!=)

Skrevet

Takk :-))))))))) Lykke til med uttaket neste uke.

Skrevet

Gratulerer :o)

Nå håper jeg virkelig det går veien for dere !!

Klem

Skrevet

Så flott, gratulerer så masse. Måtte spirene klore seg fast de neste 9 mnd!!! Lykke til:0)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test :-) Håper dere får 9 strålende måneder fremover :-)

Skrevet

GRATULERER så utrolig mye!!!!!!!

Håper mai måned blir en rekordmåned i antall graviditeter her inne :)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til fremover!

Skrevet

takk for det Turbotrollet. Håper mai blir den store testvinneren for alle.

Skrevet

Kjempegøy å se at dere lykkes når dere har slitt såpass lenge. Gratulerer! Krysser fingrene for at dette er gulleggene dine! Lykke til!!!

Er på 4 dager etter innsetting selv og håper jeg kan følge etter snart :-)

Skrevet

Takk til dere. Deilig å kunne fortelle det en plass. Vi har blitt mestere i å skjule for omverden at vi har holdt på med dette i flere år for å bli foreldre. Lykkes vi nå blir det kjempeskjokk i vår omgangskrets.

Skrevet

Så fantastisk!!!Gratulerer - dette må jo bare gå bra :)

Skrevet

Gratulerer så masse ArveSølve!! :)

Skrevet

Hva er det jeg leser?? hehe så fantastisk snuppa.. gratulerer så mye, åååå nå ble jeg super duper glad på dine vegne.. Jiiiiippppppiiiii....Jeg skal krysse alt jeg kan for at spiren/e skal bli hos deg nå!!! Måtte det være din tur nå, det fortjener du :o))))))

GRATTIS...

Skrevet

gratulerer så utrolig mye, jeg ble kjempe glad nå:D Tenk at du har klart det:D nå skal den eller de, klore seg fast til termin, dette blir bra:D

jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før tirsdag, men tror jeg må gjør det før. De gangene jeg har vert gravid har jeg alltid fått positiv test på dpo 13, som tilsvarer rd 11, så jeg kan logisk sett teste i dag

Skrevet

Takk vennen :-))

Gleder meg til det er din tur.

Skrevet

Takk Tryne.

lykke til med testingen. Krysser fingrer og tær for dere.

Skrevet

Har du noen symptomer??

Skrevet

Gratulerer så masse til deg. Deilig med ett sånt svar ;)) GRAVID eller BLÅTT KRYSS ;)))

Skrevet

ArveSølve

Gratulerer sååååååå mye, du fortjener virkelig at dette holder:)

xxxxxxxxxxalt jeg har.

Skrevet

GRATULERER! Fantastiske nyheter :-)) Håper spiren(e) klorer seg godt fast - masse lykke til fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos dere masse fremover med den voksende spiren. :-)

Skrevet

gratulerer så mye!!

håper at hvertfall en holder seg godt fast der inni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...