<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Vi har kjøpt denne og det ser ut som det skal være hjul på. Det fulgte ikke med noen, Gjorde det det på deres eller må det kjøpes utenom?
mamman til juliprinsesse Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Nå er jeg litt glemsk så husker ikke men mener det var Sofie, slik som man kan velge å vugge eller ikke liksom? setter inne en sånn liten stang så blir det uten bevegelse? vi måtte hvertfall kjøpe med hjul, trur jammen vi betalte over 200 kr for de!!! den stod utstillt med hjul så vi ble litt paffe når vi så hva de kosta, mulig man kan få hjul andre steder som er billigere, det ville jeg sjekket ut, litt seint for oss :-)
mammatilsommeren Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Nei hjulene følger ikke med, de kjøpes separat! Men de gjorde før har jeg hørt. Men det siste året så er det tilleggsutstyr.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2008 Hei:) Tusen takk for svar;) Da er det ikke annet å gjøre da enn å kjøpe hjul. Vil gjerne ha hjul på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå