Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 føler meg som eit jævlig menneske! egoistisk,dum, som ei dårlig mor! osv..! hadde det utrolig bra.,kunne ikkje hatt det bedre..så plutselig blei alt jævlig kunne ikkje blitt verre! er leiiii! føler skyld for å leve..føler eg ikkje fortjener å ha det bra..!
blond Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 ...men du fortjener å ha det bra! Energien du bruker på å rakke ned på deg selv bør du heller bruke på å jobbe deg opp av de tunge tankene. Jeg vet at det er lett å si, men vanskelig å gjøre, men du trenger ikke gjøre det alene. Finn noen du kan snakke med om det som plager deg. Det kan være en venninne, mannen din, en i familien din, en prest, en psykolog, en psykiatrisk sykepleier eller noen andre. Ikke sikkert at du trenger å gå i terapi. I utgangspunktet er det viktigste å ikke gå alene med tankene, men dele de med noen som kan lytte. Ikke gi opp!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Tenker du sånn om andre folk? Om meg, for eksempel? Fortjener jeg ikke å ha det bra her i livet? Bør all verdens jævelskap og bekymringer lempes på mine skuldre? Har du en venninne du ønsker alt vondt? Sannsynligvis ikke. Vær din egen beste venn. Ikke la deg selv ha så nedsettende tanker om deg selv, du ville nok ikke tillatt at noen andre snakket så stygt om din mann, dine barn og andre du er glad i. Så ikke finn deg i slik skittkasting - heller ikke fra deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå