ivf-MaMaMø Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvor får dere tak i kurv til dette? Altså kurv med hank der blomsterbladene ligger? Har spurt på blomsterbutikker og nille og diverse sånne butikker.. Håpløst :-( Vet at eg har hatt noen sånne underveis i barndommen, som eg har kastet underveis. Noen som har tips??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hm,rart at blomsterbutikkene ikke har noe ,de bruker jo å sette oppsatser i slikt.På www.decorium.no har de noen kurver,men synes de var ganske så dyre...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Prøv på weddingstar.com der fant e mange mange fine=)
Millamor - 77 Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 http://www.kreativtbryllup.no/index.php?main_page=product_info&cPath=93_96&products_id=530&zenid=20afd61c314f414d6fc89deaeb556817
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 www.weddingstar.com Mye billigere enn på mange norske sider, og de har flere av de samme produktene. Tok under 14 dager fra jeg bestilte varer på den siden, til de ble levert på døra..
ivf-MaMaMø Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Eg har funnet det på nettet eg også, etter eg spurte her. Men eg synes det e så steike dyrt.. Alt i fra 200 til 500.. For en liten kurv liksom.. Det gidder eg ikkje legge i det.. Da kjøper eg heller en kurv uten hanker og binder silkebånd som hanker tror eg..
Sommerfuglmage Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Dette høres kanskje dumt ut, men jeg hadde gått på loppemarked jeg! Der er det alltid en krok med blomsterpotter og kurver. Har sett mange slike småkurver jeg, og da betaler du nesten ingenting:) Nå er det jo sesong for loppemarked også. Det er i alle fall verd et forsøk.
Vicky 83 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Hva er egentlig blomsterpiker? Er det det samme som brudepiker? Hva er oppgaven deres? Ser for meg et par jenter som går nedover midtgangen og strør ut blomster før vielsen, stemmer det? Skal blomsterpiker ha like kjoler?
ivf-MaMaMø Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2008 Det var vanligere med blomsterpiker før, nå er det nok brudepike som gjelder. Men eg skal ha blomsterpike og ringbærer istedet for brudepike og brudesvenn. Det er niesen(7år) og nevøen(13år) min som skal være det. Jeg tror vi gjør det sånn at de leier hverandre og går selvsagt foran meg og min far nedover kirkegangen. Blomsterpiken har da en kurv med silkeblader som ho strør utover mens de går, tror det blir flott og gjerne litt orginalt nå til dags. Blomsterpiken skal også ha blomsterkrans i håret. Ho har en helt enkel brudepikekjole på seg. Har forresten funnet en kurv på loftet som det var juledekorasjon i :-) Den er i hvit "bast" eller sånn flettet tre da, men litt sprukket etter mange år opp og ned på loftet, men eg tok hvitt silkebond og tvinnet rundt hanken og la bladene oppi. Ble riktig så fint det faktisk :-) Litt usikker på om eg skal ha ringpute, eller om ringbæreren bare skal ha en eske, må tygge litt på den :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå