Gå til innhold

Får jo ikke sove :-(

Anbefalte innlegg

Jeg er trøtt og sliten, men få ikke sove. Ers listsomt og ligge ned, puste og kroppen dovner bort om jeg ligger på samme side for lenge, men orker ikke snu meg. Har prøvd å sette med opp i stolen, men jeg er lys våken.

Han i magen tommler rundt som om det skulle være full fest inne i der, håper å sovne snart.

Andre som sover dårlig nå mot slutten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137642247-f%C3%A5r-jo-ikke-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen.. I går kveld gikk frustrasjonen ut over min stakkars samboer (som for øvrig er den mest tålmodige og snille jeg vet om!). Er oppe annen hver time, må skifte stilling, tisse, det gjør vondt, menssmerter... Nå er jeg klar som bare fy til å gå fra å være 2 til å bli 3 :)

Jeg har nesten ikke sovet på to uker nå, om jeg ligger på rygg, besvimer jeg, åsså har jeg fått betennelse på muskelfestene på hoftemusklene (eller noe sånn) så det og ligge på siden går kun an i en liten time..

Sååå, savner å sove ja...

Annonse

jepp...sover veldig korte intervaler. Og når jeg førts våkner så er det veldig vanskelig å sovne igjen. Men er ikke det kroppen metode for å få oss til å bli tilvent nattamming??? Det har jeg hørt. Vi skal liksom venne oss til å sove mange korte perioder istedet for en lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...