Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere ømme bryster?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Har dere hatt det helt siden El? Var det slik at de ble vondere og vondere,og når begynte de å bli vondere? Eller var de like vonde hele tiden?var de bare litt småvonde eller skikkelige steinharde og supervonde?

jeg har så ømme bryster,greier ikke ligge oppå dem! synes de har vært vonde helt siden forrige pms jeg da,men tror de er vondere nå..Jeg aner ikke om jeg er gravid enda,hadde El Tirsdag den 29.4.Bruker ha ømme bryster fra El til mensen.

Har blitt så fryktelig hormonell etter El..Går og er irritert nesten hele tiden og kjefter for ingenting.Er ikke vant til at det skal være sååå ille! Det er ikke hver mnd jeg er slik før mensen.Men som regel.Men bruker ikke bli slik så tidlig,bruker få slike humørsvigninger bare noen få dager før mensen.ikke 2 uker før! og ikke fullt så ille heller..

Jeg husker en gang for lenge siden,da fikk jeg det akurat 1 uke før mensen.

Men vis det skulle være slik at jeg er gravid,så er det vel litt tidlig å bli sånn så tidlig som like etter El??? Det er vel mere vanlig å bli sånn etter egget har festet seg? Eller kanskje heller etter uteblitt mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ømme bryst som vanlig etter EL, så jeg kunne ikke ta det som noe tegn. Nå er jeg 5+4 og de er fortsatt litt ømme, litt såre brystvorter og areola, og det gjør vondt å ligge på de. Og så er vel litt fastere og litt større. Ømme bryst er vel egentlig det mest tydelige tegnet jeg har på at jeg er gravid. Bittelitt murring i magen i ny og ne og en svak bølge av kvalme hvis jeg er sliten og sulten.

Skrevet

Jeg hadde ømme pupper siden rundt 3-4 uker.. Nå er jeg 7+4 og de er direkte vonde. Bare jeg kommer borti de, så svir det som f...!! Håper ikke dette skal vare så mye lenger...

Skrevet

fikk ikke ømme pupper før etter passert 5 uker. nå er jeg 8+2 og det er vondt å dusje tilogmed.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Er det ikke alle som har det rundt El og mens da??? Rart,jeg trodde alle hadde det da jeg..

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt ømme bryster siden jeg var tenåring når jeg plutselig fikk det i fjor sommer. Og grunnen til at jeg fikk det nå, er trolig hormonelle forstyrrelser. Så det er ikke alle som har ømme bryster mellom EL og mens nei

Skrevet

Jeg fikk ømme bryster den dagen mensen skulle ha kommet. De var svært ømme, mer enn jeg peleier å ha i forbindelse med mensen. Jeg kunne kjenne på kroppen at jeg er gravid. Tok test en uke etter mensen skulle ha kommet og den ble positiv.

Skrevet

jeg fikk voldsomt ømme bryster helt fra eggløsning, trodde først ikke det var annet enn vanlig syklus, men der tok jeg feil:-)

Er i dag i uke 19 og har fremdeles vonde pupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...