Gå til innhold

jeg drikker nyco om morgenen.......

Anbefalte innlegg

mamma ringte meg her om dagen, hun hadde lest et kjerringråd om å drikke et glass nyco om morgenen + å spise noen hasselnøtter før man står opp. jeg tåler ikke mel, så kunne like greit gi dette et forsøk siden jeg da ikke kan spise kjeks.

jeg har prøvd det de fleste morgenene og glemt det noen morgener. og tro det eller ei, men dagene da jeg har drukket nyco er faktisk litt bedre enn de dagene jeg har glemt det. er kvalm hele dagen uansett, men de dagene med nyco får jeg til og spise, og brekker meg ikke så ofte som ellers. klarer faktisk å gjøre litt husarbeid også.

vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men jeg tør ikke å slutte.

blir jo litt dødt det vannet, iogmed at jeg må hente vannet på kvelden før jeg legger meg, men nycoen blander jeg i på nattbordet på morgenen.

egentlig ganske godt, nycoen kjennes ut som plumbo gjennom et dårlig rørsystem, skikkelig forfriskende he he he.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137641878-jeg-drikker-nyco-om-morgenen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si at jeg går også til kiropraktor og knekker opp nakken. hjelper på kvalmen.

hadde slik ekstremkvalme i forrige svangerskap, og det startet like ille denne gangen. men dette gjør at jeg klarer spise. dvs klarer lettere å tvinge meg til å spise slik at jeg ikke har gått ned i vekt ennå.

så nå teller jeg ned, 6 uker til jeg har passert uke 13, det var da det begynte å gi seg sist.

før jeg begynte med nyco og kiropraktor satt jeg foran doen og vugget på kroppen og gråt hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...