Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 er normalt at brudgommen holder tale. bruden kan hvis hun vil, men må ikke
pandabjørn Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 nei ingen av brudeparet må holde tale........vi skal heller ha sang som alle skal synge
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 I vårt selskap "må" ingen noe som helst ingen av oss er komfortable med å stå og prate i en forsamling...folk gjør det de selv har lyst til...mulig jeg skal ordne sang til mannen min,han snakket om sang eller dikt
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Ok, takk for svar! Nei ingen av oss er komfortable med å prate i forsamlinger heller, så spørs om vi ikke dropper det, eller om vi har en sang til foreldrene våre! Eller blir det teit?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 sang er koselig det! dere velger selv hvordan dere vil legge opp festen. dersom dere føler dere må si noe kan dere jo i fellesskap ønske alle velkommen - det er raskere enn en tale og litt lettere når man er to om det
ChellBell - har født! Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har IKKE lyst til å holde tale til min mann og håpet at jeg slapp det (sliter litt med sånne ting..), men så vet jeg at det hadde betydd mye for han så da skal jeg det og får bare ta meg et glass champis først
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Min mann grudde seg saa til bryllupsdagen pga talen. Jeg sa derfor at han skulle faa slippe talen og at vi (tips fra denne debatten) heller skulle skrive et brev til hverandre og liksom overrekke det i bryllupet. Saa tnekte vi at en av oss tok velkomsttalen og en takk-for-maten-talen i stedet, saa kan vi evt flette inn noen hyggelige ord der om vi vil. Og for aa svare paa spoersmaalet ditt - nei, ingen MAA holde tale. Det er deres bryllup, saa dere boer gjoere det dere er komfortable med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå