nina Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hei ! Kan none gi tips om dikt til konfirmant ? Min beste venn har bursdag og trenger et fint vers / dikt i den forbindelse
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hei, Her er en side jeg sjekker ut når jeg skal ha noen dikt: http://www.rimemoen.com/scrapping/
papoyo Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Fikk tips om dette her inne på siden for litt siden, og tenker å bruke det i min nevøs konfirmasjon neste helg: VÅG Å VÆRE Våg å være ærlig, våg å være fri. Våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn er reddere enn deg? Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar, ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, stå på egne bein. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel? Våg å være nykter. Våg å leve nå. Syng, om det er det du vil - gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er og at du er sann! (~Hans Olav Mørk~)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå