Gå til innhold

Skjærefjøl fra Ikea som må behandles med olje før bruk.. Optimistisk som jeg er så spør jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... kan man f.eks bruke matolje av noe slag? Vi kjøpte jo selvfølgelig ikke med olje da vi var på Ikea...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har brukt olivenolje, jeg... vet ikke om det er rett eller galt, men funka fint.

Skrevet

Jeg har ikke behandla noen av mine med olje før.... Den første varte i 4 år...Men da var den sliten!!

Skrevet

Genialt!! Da kan jeg olje de i morra da :o)

Gnudde du bare ut med papir eller håndkle? Eller brukte du pensel?

(er litt blond i dag)

Skrevet

blondie ;)

Heller på litt og gnir ut med tørkepapir. Har brukt bakepensel av og til også. Har liksom gjort det sånn litt av og til. Bruker vår mest til brød, men dersom den har vært brukt til noe annet og trenger en vask så tenker jeg at det er greit å smøre den etterpå.

Skrevet

Fantastisk! Takker for svar snuppa!!

:o)

Annonse

Skrevet

hjelper alltid en ikea entusiast i nød, vet du!!! ;)

Skrevet

Det er bra :o)

Var en DYr tur på Ikea i dag for å handle noen småting.. Og selv om vi brukte noen timer så gikk det for fort i svingene... Kom hjem med barkrakker i feil farge :o(

Skrevet

å, nei!!! Da må dere jo tilbake dit igjen da! ;) Så leit! ;)

Skrevet

Hehe... Dessverre blir det vel til at samboer tar det etter jobb på mandag :o/

Skrevet

crap!

Skal dit en dag til uka selv tror jeg.... juhu!!!

Skrevet

Det er forøvig en av de positive sidene ved å flytte, MASSE ikeaturer!!

Happy ikeashopping!

Skrevet

I know. Flytta for et år siden... har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på ikea i løpet av den tiden.

Nå skal jeg gå og legge meg i ikea sengen min, trekke for ikea rullgardinene, legge klærne i ikea skapet eller på ikea krakken, se meg selv i ikea speilet, skru på ikea lampa og lese boka på ikea nattbordet før jeg sovner (og sikler... ish, sikler som en gal når jeg er gravid) på ikea puta mi!!! Må bare reise meg fra ikea sofaen og sette ikea tallerkenen min ut på ikea kjøkkenet først. God natt, Sjiraffen!!! ;)

Annonse

Skrevet

Godt natta Sessa! Drøm søtt om ikea ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...