Gå til innhold

Ønsker meg Emmaljunga City Cross...hva synes dere om denne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i minemmaljunga city cross! Har den til min 2 åring, kjøpte den som sportsvogn da han var 6mnd.

Har trillet city crossen nå i halvannet år, i all slags vær og på all slags føre:) Den er super overalt, er ikke så ofte på kjøpesenter men den fungerer der også:) Den har store luftkanalhjul, såkalt punkteringsfrie. Foretrekker den typen, og man kan gå på ulendt terreng (feks steinveg) uten å være redd for punktering. Sittedelen er vendbar så man kan ha barnet mot seg når man skifter fra bagen, syns det er greit å ha den muligheten. Hvis barnet sover og det er sol kan kalesjen trekkes langt frem som solbeskyttelse, og myggnett er integret i kalesjen så du har det alltid med:)

Er veldig godt fornøyd med vogna, den er lett til å være den typen vogn:) men samtidig stødig og god:)

Annonse

Jeg skal også ha denne :)

Egentlig skulle vi ha emmajunga duo edge, men etter litt prøving i butikken ble det heller denne :)

Man kan jo velge forskjellig farge på bagdel og sittedel, den er 5 kg lettere, og blir mindre når man slår den sammen!

Det eneste den ikke har er integrert myggnetting og termobasebunn. Den er 1 cm kortere og litt smalere nederst, men det har nok ikke så mye å si. Den er jo like bred øverst og i midten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...