Gå til innhold

JIPPI !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått rundt og trodd jeg var innbillt gravid, har hatt (og har fremdeles) mange symptomer siden dag 5-6 etter inseminasjon. Innerst inne har jeg følt meg gravid, men har tenkt at sånn flaks har jeg ikke - at jeg lykkes på første forsøk. Men det hadde jeg jammen. Har testa to ganger nå en gang i går og en idag. Positive begge to.

Er GRAVID JIPPI !!! :-)

Men tar sikkert en test igjen imorgen...er redd det ikke er sant....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fantastisk Gitte:) ! Gratulerer masse med graviditeten!! Ja, det var en god uke det der, hehe. Så flott at du ble gravid på første forsøket. Gleder meg til å følge deg også fremover.

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten :o)

Skrevet

Gratulerer....så heldig du er :o)))

Håper det klaffer på første forsøk hos meg også...

Skrevet

Så kjempe gøy..

Sånn skal det være!!

Lykke lykke til.

Klemmer

Skrevet

Ja det er en fantastisk følelse - som jeg unner dere alle å oppleve !! Sender babystøv og krysser fingrene for alle prøvere :)

Skrevet

Gratulerer Gitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer såå masse Gitte:) Må være en fantastisk deilig følelse:) Men kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde/har??? Vi er på vår andre forsøk...en uke til testing:) Spennende:)

Skrevet

Å så spennende!! Siste uka er laangdryg...Men den som venter på noe godt...

-Jeg fikk ganske kraftige mensmurringer dag 5 etter inseminasjon. De bare økte på etterhvert, trodde jo jeg skulle få mensen hele tiden..Disse murringene har jeg fremdeles.

-Veldig ømme bryst.

-Voksende brystvorter.

- Blir fortere sulten.

Hovedsakelig var det altså forsterkede menssmerter som startet veldig tidlig. Men en trenger jo ikke ha symptomer i det hele tatt !!

Masse lykke til med testingen om ei uke:)

Skrevet

OY!! så fantastisk heldig du er da :) GRATULERER KJEMPEMYE!!

er selvpå dag 4 etter insem, men kjenner ingenting.. men så gøy at det gikk på ditt første forsøk, HERLIG!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer!!!! Da er det neimen ikke så verst statistikk på den uka vi var nedover. Har notert meg iallfall 3 gravide av 6. Kanskje flere også?

Supert altså!

Skrevet

åå gratulerer så mye Gitte :-) så fantastisk for deg at det klaffet på 1. forsøk! jeg suger til meg all babystøv du sprer her, for jeg skal til storken fra 24 -30 mai :-) håper jeg er like heldig som deg! kos deg og hold fast på spira :-)

Skrevet

Hurra og gratulerer!!! Fantastisk:)

Skrevet

GRATULERER MASSE MASSE:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...