Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Har gått rundt og trodd jeg var innbillt gravid, har hatt (og har fremdeles) mange symptomer siden dag 5-6 etter inseminasjon. Innerst inne har jeg følt meg gravid, men har tenkt at sånn flaks har jeg ikke - at jeg lykkes på første forsøk. Men det hadde jeg jammen. Har testa to ganger nå en gang i går og en idag. Positive begge to. Er GRAVID JIPPI !!! :-) Men tar sikkert en test igjen imorgen...er redd det ikke er sant....
eva37 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Det er fantastisk Gitte:) ! Gratulerer masse med graviditeten!! Ja, det var en god uke det der, hehe. Så flott at du ble gravid på første forsøket. Gleder meg til å følge deg også fremover.
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer....så heldig du er ))) Håper det klaffer på første forsøk hos meg også...
StorkeMammaen Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Så kjempe gøy.. Sånn skal det være!! Lykke lykke til. Klemmer
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2008 Ja det er en fantastisk følelse - som jeg unner dere alle å oppleve !! Sender babystøv og krysser fingrene for alle prøvere
Minimamma Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer såå masse Gitte:) Må være en fantastisk deilig følelse:) Men kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde/har??? Vi er på vår andre forsøk...en uke til testing:) Spennende:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Å så spennende!! Siste uka er laangdryg...Men den som venter på noe godt... -Jeg fikk ganske kraftige mensmurringer dag 5 etter inseminasjon. De bare økte på etterhvert, trodde jo jeg skulle få mensen hele tiden..Disse murringene har jeg fremdeles. -Veldig ømme bryst. -Voksende brystvorter. - Blir fortere sulten. Hovedsakelig var det altså forsterkede menssmerter som startet veldig tidlig. Men en trenger jo ikke ha symptomer i det hele tatt !! Masse lykke til med testingen om ei uke:)
ønsker1til Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 OY!! så fantastisk heldig du er da GRATULERER KJEMPEMYE!! er selvpå dag 4 etter insem, men kjenner ingenting.. men så gøy at det gikk på ditt første forsøk, HERLIG!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HH72 Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer!!!! Da er det neimen ikke så verst statistikk på den uka vi var nedover. Har notert meg iallfall 3 gravide av 6. Kanskje flere også? Supert altså!
lillebie på`n igjen Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 åå gratulerer så mye Gitte :-) så fantastisk for deg at det klaffet på 1. forsøk! jeg suger til meg all babystøv du sprer her, for jeg skal til storken fra 24 -30 mai :-) håper jeg er like heldig som deg! kos deg og hold fast på spira :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå