Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har bestilt to kjempesøte t-skjorter fra Look at Mom som jeg kan bruke nå som jeg er høygravid og som jeg kan amme i Genialt! (Disse sitter kjempefint på - liker de bedre enn Boob sine topper). Jeg kjøpte de på en norsk nettbutikk som heter www.lookatmom.no
høstspenning Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Ojoj, t-skjortene er på salg! 149,- mot normalpris 349,-! Her er det bare å sette igang å taste visanummer!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 skaff deg et liv "høstspenning" =) ååå der var mye fint på lookatmom, da =) må vente litt til før jeg hamstrer ;o) men skal ha =)))
høstspenning Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Skaff deg et liv sjæl! Sitte sånn og svare frekt på gamle tråder! Makan! Vent litt med å hamstre du, hvis det er det du vil!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Det finnes en annen norsk nettbutikk som selger ammetopper og amme-bher. Den heter www.mammatrend.no. Masse lekkert og fornuftige priser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå