kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Skal jeg bare stikke og så trykke? Er det noe jeg må passe på? Har lest bruksanvisanvisningen, og jeg finner ikke noe info om dråpetest og sånt...
Chaiemae Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Bare stikk den inn, det går så bra så. Veldig grei sprøyte.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Takk for svar :-) Men hva med den luftboblen da? Skal jeg ikke få den ut først?
Madam-mim Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Bare dra den ut slik at du ser det ikke er mer luft i sprøyten. Til det kommer en liten dråpe ut:) evt knips lett på sprøyten for å få luftboblen til toppen. lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 Takk takk :-) Skal sette den kl 23.30...venter i spenning...
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Vet ikke om du har satt den ennå, men luftboblen SKAL være der. Av den grunn at all væsken inni sprøyta skal komme ut. Luften kommer uansett ikke inn i deg. Den er bare med på å skyve ut innholdet.
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Oj så spennende Kirsty! Dette går så bra så! Jeg fikk også beskjed om det samme som Turbotrollet, at luftboblen skulle være der, slik at vi får all "væsken" inn i kroppen. (-må bare legge til at jeg synes den var litt vondere å sette enn Puregonen. Større/tykkere nål + at det liksom verket litt en 1/2 time etterpå. Men så er det gjort!) Masse Lykke til! klem
Cmoi Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 kirsty-1.IVF Har akkurat satt EL sprøyta:) Grudde med volsomt, men det gikk kjempefint, Stakk litt mere enn pennen, men ikke noe å grue seg til. Tvi Tvi
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2008 Tusen takk allesammen :-) Skal sette den om 20 minutter... er jo nervøs for å gjøre feil, men det var vi og før puregon, og det gikk jo kjempebra! Klemmer!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2008 Mannen satt den og det gikk så fort at jeg fikk det ikke med meg. Han bare stakk, trykte, og vips så var det over. Kom litt blod etterpå da... gjør det noe? Og så drypte det 2-3 dråper fra nåla før han satt, så håper ikke dosen ble for liten...
bianchi Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Det gjør sikkert ikke noe. Den luftboblen skal være der ja...slik at den kommer tilslutt, så allt innholdet kommer inn i deg...ikke farlig å få litt luftboble inn iseg heller, er jo bare under huden...(så lite luft er forresten ikke farlig rett inn i blodåren heller) Hender det blør litt etterpå, man har jo mange må blodkar rett under huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå