Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei. Nå er jeg akkurat 12 fullgåtte uker, og vil gjerne skryte litt av meg selv... Har nå vært røykfri i 102 dager. Jeg tenker nesten aldri på røyk lenger heller :))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flink du er!!!;);)

Men.. Tenker nesten aldri på røyk? Huff og huff.. Jeg prøver som en gal å slutte, men sliter virkelig!! Blir nesten litt oppgitt når du har klart å slutte å røyke i over 100 dager, men enda tenker litt på røyk en gang i blandt... Hvorfor er ikke jeg sterk også??:(

Skrevet

Takk for det :) Saken med å slutte å røyke er at det er mest psykisk... Etter ca tre uker uten røyk føler man seg veldig bra, og som meg nå har jeg aldri lyst på røyk, men ettersom venner, mamma etc røyker fremdeles glemmer man jo ikke at man en gang røykte. Men det er ikke vanskelig... Det er det kun i starten... Eneste som kan få en til å sprekke er at man "vil" det... - om du skjønner :) Lykke til, og stå på videre!

Skrevet

GRATULERER MILENA! :)

Jeg sluttet for 3 dager siden jeg, gleder meg til jeg kan skryte på meg over 100 dager!! Jeg kjente at nå var jeg veldig klar, har kvinnet meg opp lenge, og det var mye lettere enn jeg hadde trodd! :) Har ikke kjent noe sug, og har ikke tenkt på det! Vi skal snart prøve å få bebis også, så da passer det jo veldig bra nå.

Stå på, alle sammen - røykfri er hærli' :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...