Mamma til 2 søte jenter Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg tok første dag sprøyta kl 20.40, neste dag kl 20.50 og i går kl 19.25. Kan jeg fortsette å ta sprøyta ca kl 19.25 eller vil dette ødelegge virkningen? Har da tenkt å ta sprøyta kl 19.25 resten av sprøytedagene. Jeg måtte ta sprøyta kl 20.40 når jeg kom hjem fra Riksen - var ikke hjemme før og måtte begynne med det samme dagen jeg hadde vært der inne. Håper noen kan svare meg raskt!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Du kan vel bare fortsette å ta den kl 19.25... eller 19.30 om det er lettere tidspunkt å huske på Hehe... Står det ikke at man kan ta den med +/- 2 timer da?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Stemmer nok det ja- var bare meg som ble litt hysterisk for om jeg gjorde noen feil.... MEn fikk ikke satt sprøyten da - satt i 2 timer med sprøyta foran meg uten at jeg klarte å sette den. Var rimelig langt nede da ja... Heldigvis kom min søster på besøk og jeg fikk henne til å gire meg litt opp - og da fikk jeg det til ila 10 minutter ved at hun ville spandere en topp på meg om jeg klarte det innen så - så mange minutter. Skulle egnetlig få henne til å sette sprøyta fordi jeg halvveis hadde gitt opp, men fikk helt panikk når hun skulle til å gjøre det og fikk meg selv til å prøve en gang til - og da gikk det... Fikk ikke satt sprøyta før etter kl 22.00... Egentlig litt i seneste laget - men vil ikke tro det vil ha så veldig mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå