Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser seg og være en gutt i magen:) har falt for Linus i det siste men ser at mange synes det er femi og Pinglete vil gutten få problemer med et sånt navn? vet ikke helt hva jeg mener om at det er Femi osv.. HVA MENER DERE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke navnet Linus i det hele tatt. Synes kansje ikke det er spesielt femi, men det er altfor sukkersøtt og nusselig for min del! Passer godt til en søt liten baby, men thats it. Greier ikke se for meg en 12 årig Linus engang. Så, jeg må nok si meg enig med de som synes at navnet er pinglete...

Men jeg kan ikke tenke meg at det vil være noe problem og hete Linus! Dette er ikke noe "mobbenavn" som jeg kan se hvertfall. Så vidt jeg vet er Linus blitt et ganske vanlig navn, så dagens små vil nok bli vant med dette navnet, og ikke tenke noe over om det er rart eller femi. Gå for det du hvis du liker det ;-)

Skrevet

Linus liker jeg veldig godt:)

I motsetning til huldra87 kan jeg fint se for meg en 12-årig Linus:)

Gå for navnet!

Skrevet

Synes det er søtt, i positiv forstand:)

Det har blitt et ganske vanlig navn, og innen gutten er 18 år er alle sammen vant med det, og han vil langt ifra være den eneste som heter det og er 18.

Vi kan jo spørre oss... hva tenkte de som kalte barna sine for Sigfred eller Ørnulf??? Vi tenker ikke akkurat på en baby når vi hører det...

Skrevet

som den nerden jeg er synes jeg det ble litt for likt linux...

Skrevet

Tja, jeg syns det er søtt, passer fint på et barn, men ser ikke for meg en 40 årig mann med det navnet..

Det begynner jo å bli ganske vanlig nå, så tviler på at han får noe problemer med det..

Skrevet

Jeg er en av de som synes det er et pingle-navn he he, ikke er det noe pent heller....

Skrevet

Pinglenavn jeg ikke klarer å se for meg en 40'åring heter.. Dessuten betyr det streken på svensk. Liker det ikke.

Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint navn! Går ikke an å kalle et navn for pingletet eller femi... Man kan kanskje ikke så enkelt forestille seg en voksen mann med dette navnet, fordi det ikke er så mange voksne som heter det i dag. Men det vil jo endre seg innen ditt barn har vokst til. Navnet skjemmer ingen, og det vil man venne seg til. Smaken er som baken.... noen liker navn som Svein og Bjørn - andre Linus. Jeg heier på Linus jeg da :-)

Go for it!

Skrevet

Synes ikke det er pinglete, men jeg tenker litt "linselus" da, og Linux... Vet ellers om en gutt på rundt 2 år som heter det, så godt vant med navnet :-)

Skrevet

Linus er et fint og tøft navn synes jeg.

Har en Linus selv, og har bare fått hyggelige tilbakemeldinger.

Folk i alle aldre synes det er kjempefint.

Nabokona på 70-80 år synes det er et koslig navn.

Skrevet

OK søtt navn i Norge, men ikke flytt til noe engelsktalende land, for det rimer veldig på penis på engelsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...