Masaili <3 Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Kan jeg ta meg et glass vin selv om jeg går på apocillin??? Har en betennelse i tannkjøttet ved visdomstanna, og det gjør grufult vondt. Har fått pinex forte også til smertene, men det tar jeg ikke siden jeg blir så trøtt av det, og hvertfall ikke når jeg har planer om et glass vin i kveld! Men det er vel ingen fare med apocillin og alkohol er det vel?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 neida, bare kos deg med et glass med vin du.. )
Sjokoladekaka Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Det er ei myte at alkohol påverkar antibiotika/penicillin-kur:) Det var nok eit triks, brukt for å få folk til å la vere å drikke seg fulle, for det er lettare å gløyme dosene når ein er påverka av alkohol:)
Masaili <3 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Ok, det var det jeg trodde egentlig også, men da er jeg sikker:) Så da blir det vin på meg og gubben i kveld:) herlig!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Noen typer antibiotika påvirkes av alkohol, men Apocillin er ikke blant de. Kos deg med vin du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå