Attekattenoa Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Veldig fornøyd her nå =) Håper resten går etter planen og at det blir mange egg på frys!! Noen egg var allerede godt modne, men for å få ut flere store nok egg vil de drøye det én dag. Derfor satte jeg sprøye i dag også, rikignok med nedregulert dose - ettersom de var litt redd for overstimulering, skal tilbake på UL i morgen og sannsynligvis setter jeg EL-sprøyta i morgen. Da blir det uttak på tirsdag og innsett torsdag! Men vet mer sikkert i morgen etter UL. Har veldig vondt i magen, skikkelig stiv og støl, er vondt å gå, men er vel ingen fare ettersom jeg skal tilbake på UL i morgen. Skulle kontakte dem hvis det forverret seg.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Da må du ha kjempe lykke til! Det går nok bra - godt du skal til ul i morgen.
catine Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Så bra at det er mange gode egg! Ville bare si at jeg ble kraftig overstimulert og innlagt på sykehus i 4 dager ved mitt andre forsøk- da tok de ut 24 egg.. , og jeg håper at det ikke skjer med deg. Det var helt forferdelig. Lykke til! Det går nok bra!, men skulle du få skikkelig vondt imagen så kjør rett til sykehuset:)
Attekattenoa Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Huff, det hørtes ille ut, Catine! Har sendt deg pm!=) Er det slik at uttaket er vondere og man har smerter etterpå når man tar ut mange egg?? Har begynt å grue meg litt, hehe=)
Cmoi Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 2små - IVF, uttak uke 19 Dette høres jo kjempe flott ut. Blir skikkelig bra skal du se. xxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg:)
Kine71 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Heisann! Så flott med så mange eggposer. Krysser fingrene for at det blir mange egg på frys. Jeg er en uke etter deg i løypa og er veldig spent på hvordan dette går. Hold oss oppdatert da! Lykke til på ul.lyd i dag:0)
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 Takk for det=) Skal holde dere oppdatert!! Håper på på mange egg i "fryser'n" ja. Innbiller meg at det kan være en liten trøst hvis det ikke klaffer på dette forsøket...
Lisa78 Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Lykke til på UL i dag Jeg går her å kjenner på at jeg grur-gler meg til uttaket i morgen, det er i hvert fall ikke så lett å tenke på så mye annet. Mest gleder jeg meg til å bli ferdig med det! Jeg satt eggløsningssprøyten i går, og i dag er jeg god å støl i magen. Håper på at jeg unngår overstimulering. Jeg fikk bare halv dose av eggløsningssprøyten, og gynekologen håpte på at det skulle gjøre susen. Hvordan føler du deg nå da? 21 eggposer er jo litt å bære rundt på ;-)
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2008 Ul gikk velidg bra!!! Mange fine modne egg, minst 10 stk som var modne allerede nå, pluss 11 til som sannsynligvis også blir modne til tirsdag. Skal få halv dose Pregnyl jeg også. Føler meg veldig egg-"stinn", hehe!=) Vondt å gå og skikkelig stiv og øm i magen, men ellers ok. Har blitt skikkelig forkjøla i tillegg, haff, hadde klart meg fint uten det nå - men satser på det går fort over. Grugleder meg til uttaket jeg også!! Kjente det kribla godt i magen når sykepleier gikk gjennom prosedyren med meg i dag! De er utrolig hyggelige ved St.Olav altså. Så dette går nok bra!=)
Lisa78 Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Hva sa de om overstimulering i dag da? Jeg er så utrolig spent på om jeg får satt inn eller ikke. På ene siden vet jeg at de tar bare avgjørelser som er til det beste for meg, men på den andre siden har jeg jo så innmari lyst til å bli ruger. Slik jeg forstod det da jeg var til UL var det væsken som allerede hadde kommet ut i buken som var problemet her i gården, antall egg var for så vidt greit nok mente de. Jeg gleder meg til å møte de på St.Olavs. Vi bor et stykke unna, så vi har ikke hatt noe annet enn telefonkontakt med dem så langt, men jeg har fått forståelsen av at de er veldig proffe og hyggelige.
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2008 Før ultralyden forberedte hun meg på at det kanskje bare ble uttak og nedfrysing og tilbakeføring i en naturlig syklus senere. Men etter UL-sjekken sa hun at alt så fint ut så de fortsatte som planlagt=) Heldigvis!! Hadde blitt superskuffa hvis det ikke hadde blitt noe innsett nå. Vi bor veldig langt unna sykehuset, så det hadde vært greit å fått "fullført prosjektet" nå som vi endelig er i gang. Er ganske mye "styr" ettersom vi må reise så langt. Det verste er å være borte fra ungene :-( Hvor bor dere? Hadde bare hatt telefonkontakt med dem vi også før UL i går, så det var ålreit å endelig få møte dem.
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2008 Lisa78: husker ikke hvordan det gikk med deg på UL på fredag? Fant de mange eggposer? Litt fjern om dagen så beklager at jeg ikke husker =) Er så spent på hvordan det går med deg på uttaket i mårra, du må oppdatere meg!! Masse masse lykke til!! Regner med du satte Pregnyl el-sprøyte? Det skal jeg sette i kveld også. Har brukt den tidl i forb med Pergo-kurer. Svir en del i fht Gonal synes jeg. Iallefall på meg da.. Hva syntes du? Har du også fått beskjed om at du skal bruke Progestan etter uttak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå