Gå til innhold

Føler meg helt dau sjuk nå.

Anbefalte innlegg

HUff

dette er ikke helt lett nå. jeg har fått en skikkelig forkjølelse. og jeg klarer ikke og spise noe. men lille knøtte trenger næring. føler jeg blir skikkelig kvalm for jeg ikke spiser noe. jeg føler jeg har så vondt i kroppen nå, noen som bet noe som hjelper? føler jeg bare ligger her nå og det er så slitsom

Fortsetter under...

Har du testet deg for pollenallergi? Mange av de kraftige vår-forkjølelsene er i realiteten allergisk utløst, såkalt allergisk rhinitt! Hvis du har bjørkpollenallergi og går uten behandling, kan forkjølelsen være langvarig og noen ganger føre til bihulebetennelse. Har du kløe i øyne eller hals?

For øvrig er jeg godt kjent med kvalme. Jeg overlever på nudler (first price, med biffsmak). Mild og lett fordøyelig...

ja jeg har pollen alergi. men jeg fikk dette av kjæresten min. han har også vært sån som meg. jeg har skikkelig sår hals. prøvde og lage litt te og dyppe litt ritz kjeks oppi. hjalp litt. så jeg klarte og sitte i sofaen. fikk litt krefter. skal prøve litt nudler. det er jo lett og kan skli lett ned. takk for tipset. har en super snill far som er på apoteket for meg :) han skal se om de har noe der som hjelper for halsen og hosten. værste er bare det at jeg skal få fult av besøk her og jeg som føler jeg ligger for døden her :S

Hei hvis du har pollenallergi, så kan du få legen til å skrive ut Polaramin. Det er et gammelt legemiddel som kan brukes selv om du er gravid. Men det har bivirkninger, bl.a tretthet. Legen min har gitt meg en resept, men jeg skal barebruke det hvis jeg blir skikkelig dårlig. Det kan godt hende at du kjenner pollenallergien Jeg gjør det og jeg er for tiden veldig kortpustet og har problemer med å få nokluft innimellom.

Håper deu blir bede - og det skader ikke å ta kontakt med legen. Bedre med en telefon for mye enn en for lite.

Ønsker deg god bedring.

Klem

Ville ikke bekymret meg så altfor mye for knøttet,de får som oftest næring uansett,så lenge du får i deg noe.

Polaramin kan jeg også anbefale,jeg brukte det under mitt første svangerskap,og skal nok bruke det denne gangen også.

Eneste negative er at du blir (mest sannsynlig) usannsynlig trøtt =(

Lykke til og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...