Mockanin Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Alle sier at det er så mye og shoppe der. Ikke ta med dere masse klær for dere kommer til å kjøpe nye klær der nede hører vi histen og pisten fra. MEN både min mann og jeg er store og sliter litt med å finne klær i vanlige butikker. Finner man klær for store i Side lissom? Og da tenker jeg ikke på disse "teltene" muslimske går med asså. (jada, vil skal og vil ned i vekt... rekker det bare ikke før vi reiser på ferie om en mnd.)
Cat.68 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Trur ikke det er så veldig vanskelig å finne klær i store størrelser ;o)) Åhh gled dere, Side er fantastisk!!
*Minnie Mus* Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg vet at de har masse store klær der nede, men synes veldig mye av utvalget går på topper og tskjorter, samt at det som er xl der nede ofte er som small her hjemme.... Jeg skal til Side nå i mai og kommer til å ta med meg alt av klær jeg trenger til den uka. Så finner jeg heller noe ekstra der nede...
Mockanin Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Takk for svar. Jeg kommer til å holde på at vi skal pakke det vi trenger for den uka vi er der så får vi heller ha litt ekstra med oss hjem.. Minsten gleder seg vist.. han skal til Tytia og spise iiiiis sier han.
*Minnie Mus* Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 he he hvilket hotell skal dere ligge på? Ikke pakk med for mye til barna, for til dem er det virkelig nok av klær... og ikke ta storhandelen i hovedgata, der er det dyrt..
Lillesnuppis Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Både i Side og i Kumkøy har man butikk med store str.. Tror den går opp til 7XL Å da er det av bukser, skjorter, jakker, gensere, t-shirt, shortser og masse annet.. Men er billigere i Kumkøy enn inni Side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå