Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Om guttenavnet Loke ? Noen meninger.. tips til Guttenavn på L?
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg liker ikke Loke. Blir for norrøn mytologi og gudetro for min del.. Hva med: Linus Liam Lucas Leander Lasse Lev Laurans Lauritz
Mai mor Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Loke er jeg personlig ikke noe glad i, vet ikke hvorfor men synes det ikke klinger så godt, men dette er jo veldig individuelt da. Andre guttenavn på L: Lars Leik Lidvin Linus Lukas Ludvig Lyder Lykke til med navnevalget!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 negative assosiasjoner pga norrønsk mytologi + hotel cæsar....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Heter noen Loke i hotel cesar? okej:) Hva er galt med norrønsk mytologi?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Personlig så synes jeg det ikke er bra å kalle noen Loke selv om navnet i seg selv er fint. Liker veldig godt norrønske navn selv (har en sønn som heter Brage) Men Loke forbinder jeg bare med den norrøne mytologien og Loke var ingen snill mann, blir liksom litt Hitler i mine øyne
Pysjen Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Loke er jo forbundet med svik og bedrageri. Tok livet av Balder gjorde han også...
2gullklomper Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Oj.. det visste jeg ikke.. Da blir det ikke Loke:) Takk for svar!
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Loke = Lucifer i Norrøn mytologi, så hadde droppet det ja ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå