Mai mor Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hei, tenger hjelp til å finne jentenavn. Gutten vår heter Johannes og har tenkt på flere navn til jenta som kommer. Men har ikke funnet det rette enda. Kan dere hjelpe meg med forslag er jeg veldig takknemlig. Navn vi liker er: Jenny Ingrid Anna Live
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Johannes er for meg et sterkt og stødig navn, derfor synes jeg ikke Jenny (som kanskje er littebitt i "kallenavnkategorien" ikke passer så fint til. Mulig det bare er meg men jeg synes også at Anna og Johannes blir for likt.. Du finner nesten Anna i Johannes.. Om du skjønner. Ingrid er flott, men utrolig mye brukt. Hva med: Johannes & Mikaela Johannes & Cecilia Johannes & Margrete Johannes & Ingeborg Johannes & Elisabeth Johannes & Evelina
prebs Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er enig i tankegangen til Miss Beauty. Johannes er et flott og kraftfullt navn. Jeg synes Anna er det samme, men er helt enig at det er for likt Johannes. Hva med: Benedicte Henriette Caroline Kristine Maria Marie Synes også Margrete, Ingeborg og Elisabeth passer bra!
ohla Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg synes Johannes og Live passer veldig fint sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Gutten vår heter Johannes og vi venter også ei lita jente:) Jeg er uenig i de andre her som absolutt vil ha et langt "jålenavn"... Vi har vært innom både Jenny, Anna og Live. Ingrid er også kjempefint, men er opptatt av noen andre. Anna og Live er fortsatt aktuelt til oss. Jeg synes alle navna dine passer til Johannes;) Det spiller ingen rolle hvem av dem for alle fire er nydelige! I tillegg synes jeg at disse er fine: Elise Ragna Olea Eline Nora Ellinor Vilde Lykke til:)
huldra87 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Johannes er kjempeflott! :-) Jeg synes alle jentenavnene på lista di passer. Anna er definitivt min favoritt blandt disse! Men når jeg sier Anna og Johannes høyt, så synes at de er litt like på en måte, akkurat som en annen her sa. Men de er jo ikke FOR like heller... Johannes og Jenny "klinger" veldig fint, jeg liker samme forbokstav på søsken ;-) (Og jeg synes ikke at Jenny er noe kallenavn..) Uansett, alle navnene dine passer med Johannes! :-) Her er noen andre forslag: Johannes og Sofie (!) Johannes og Marie Johannes og Ragnhild Johannes og Sigrid Johannes og Othelie Johannes og Margrethe Johannes og Lovise
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Enig med huldra87, Lovise, Margrethe, Sigrid og Ragnhild passer fint. Det samme gjør Karoline, Eline, Live, Ingrid, Jenny... Har jeg noen nye forslag.... hm... mange er sagt.... Amalie Josefine Fredrikke Malene Emelie Det er noen. Men de du sa selv var fine å da:)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Likte alle forslaga dine, særlig Ingrid og Jenny. Andre forslag: Hedvig Miriam Synne Sara Julie Ida
Cybele Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Johannes & Hedda Johannes & Cecilia Johannes & Mathea Johannes & Mathilde Johannes & Kristiane Johannes & Sofia Johannes & Inghild Johannes & Linde
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Johannes og Anna er flott sammen :-) De andresynes jeg ikke stod så godt til. Hva med: Johannes og Alvilde Johannes og Agnes Johannes og Elisabeth Johannes og Elsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå