Gå til innhold

dere som har vert gravid ved IVF tidligere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rugedag testet dere på? og når ble den positivt?

Å en ting til. hadde dere mensmurringer?? Når startet de og varte de hele dagen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet ikke hjemme.Var sikker på at det ikke skulle klaffe,så gadd ikke se enda en neg test.

Hadde murringer rugedag 11 og 12,og det ga seg ikke før etter mange uker.Tok BP rugedag 12.

Husker ikke om murringene varte hele dagen,men det regner jeg med.Pleide å gjøre det når tanta kom og det var ganske så likt den gangen.Var derfor jeg var så sikker på at det ikke hadde klaffet.

Skrevet

Sniker meg inn her,,ikke vært her på lenge,,

ble litt glad når jeg leser om "symptomene" dine dollypopp,,jeg har nemmelig mistet troen nesten,

er på ruge dag 12 etter å ha satt en 3 egg idanmark. 2 -4delte og et 6 delt.

jeg er en low responder så dette var helt utrolig med 3 egg for oss.. har aldri hatt det.

men mensen murringene har plaget meg sidne i går, og magen går innover og puppene mine er seg "selv" så jeg har ikke orket å teste. skal ta blod prøve på mandag. inlegget ditt lettet litt på sinnstemningen i hodet mitt.. tursen takk..

klem golliat

Skrevet

Testet pos. på rugedag 12 (dvs. 14 dager etter uttak). Hadde ikke mye mensmurringer, men de kom og gikk gjennom dagen - akkurat som ved neg. forsøk.

Det eneste jeg kjente som var forskjellig fra neg. forsøk var at puppene forble ømme - faktisk helt fram til SAen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...