Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvordan merker dere at dere lekker fostervann?? Sikkert ett dumt spørsmål, men jeg syntes jeg lekker en del, har gjort det de siste dagene, men jeg vet ikke om det er vanlig utflod eller fostervann... ( Virker som det er litt tynnere enn utfloden jeg er vant til..) Lurer på om det er noen som kan svare meg på dette, og hva gjør jeg hvis det viser seg og være fostervann??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Ta kontakt med føden - vi klarer ikke selv å 100% vite forskjellen på utflod og fostervann - så her anbefaler jeg deg å få det sjekket. På føden har de forskjellige prøver de tar for å se hvorvidt det er en lekkasje eller ikke. Det er bedre å bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite! Ta deg en telefon, og så satser vi på at det ikke er noe farlig
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Har akkurat vært på føden, og fikk beskjed om at det var riktig og ringe og komme en tur, men det var nok bare tynn utflod mente jordmor, for de fikk ikke noe utslag på prøvene de tok:) Og babyen hadde det bare bra ifølge hjerteaktiviteten:) Hun mente det kanskje kunne være en soppinfeksjon, men det vistes ikke på urinprøva, men hu tok en prøve på det å, men hvis de fant noe galt med den, så skulle de ringe... Men var veldig godt og få sjekket det ihvertfall...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Godt det ikke var lekkasje da:) Og de på føden er alltid glad i at vi sjekker opp i ting vi lurer på istedet for å bli redde og bekymre oss for lenge. Nå blir det sikkert litt lettere å nyte helgen, tenker jeg! Pust ut og nyyyyt dagen videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå