Gå til innhold

Trenger sårt litt hjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten gutt om et par uker og har ennå ikke bestemt oss for navn. Nå står det mellom Jacob, Sverre og Marius. Storesøster heter forresten Marthe. Hva synes dere er finest og passer best til Marthe? Blir veldig glad for svar... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt her er Sverre, men Marius er mest likt Marthe. Jacob er også ok.

Skrevet

Syns ikke Sverre passer så godt til Marthe. Jacob er nydelig og passer veldig godt, ville valgt det. Marius er også greit og passer fint.

Skrevet

Tusen takk for svar. Min favoritt er Jacob, synes navnet passer godt til Marthe og. Men pappaen har lyst på Sverre da... Så vi får se hvem som "vinner"..

Skrevet

Tre flotte guttenavn - bare så det er sagt!

Til storesøster Marthe (som er et koselig navn btw : )) synes jeg Jacob passer best.

Marius synes jeg blir for likt Marthe.

Sverre synes jeg blir litt for norrønt for Marthe.

Skrevet

Stemmer også på Jacob - flott, nydelig, stødig og tidløst:-)

Marius blir for likt Marthe, Sverre blir litt for Sverre Magnus..

Skrevet

Jacob!! Passer kjempegodt til Marthe, Marius blir for likt, og Sverre liker jeg ikke så godt... så derfor Jacob!!!!

Skrevet

Marius passer best til Marthe og er samtiig det fineste synes jeg.

Skrevet

Marius og Sverre var mine favoritter her! Marius er veldig fint og stødig, mens Sverre et veldig sterkt navn, og jeg synes det er litt tøft. Men jeg tror nok at Jakob er det navnet som passer best til Marthe! ;-)

Skrevet

Marthe og Jacob er så perfekt:-) Hihi, måtte bare si det igjen, jeg.

Skrevet

Ja, helt enig. Må bare få gjennom det navnet. Får ta pappaen i et svakt øyeblikk tror jeg.. He, he.. Kanskje når fødselen står på som verst. Er jo lov å være litt utspekulert. ;)

Skrevet

Marthe og Jacob er flott sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...