Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvilken rugedag testet dere på? og når ble den positivt?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Dag 13 og da ble den svaaaak positiv :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Å en ting til. hadde dere mensmurringer?? Når startet de og varte de hele dagen???
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hadde akkurat samme symptomene som når vi ikke lyktes. Hadde murringer, men husker ikke fra hvilken dag. Mener murringene var borte et par dager før de kom tilbake igjen også... Det er helt normalt at alt av symptomer kommer og går hele tiden.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 takk for svar. jeg har de siste 3 dagene hatt murringer når jeg vokner om natten, men på dag tid er de helt borte. detet er vel det enste symptomet jeg har
lilletrollet Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg testet etter 18 dager. Da klarte jeg ikke å holde meg lengre og hadde spydd hele helga. Og den slo ut positivt med en gang. Tok blodprøve på sykehuset for å måle hcg etter 21 dager og den var på over 1200 så det var jo veldig bra. Skal i UL 13.mai. Gleder meg helt sykt mye. Er hjemme fra jobb i dag pga kvalme. Første dagen jeg ikke har klart å presse meg på jobben. Men må jo ta litt hensyn til den lille også da... Er du ruger?
Grublegruble Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg testet positivt på dag 13, det var første dag jeg testet, og så på 14, 15 og 16... måtte se det en del ganger for å tro det Hei lilletrollet! Da er vi to som er kvalme!!! Presset meg på jobb hele uka men måtte kaste håndkleet i dag, helt enig, vi må ta hensyn, det er tross alt det viktigste i livet dette, og ingen på jobb vil takke oss om vi ofrer det som er mest verdifullt for oss. Så nå lytter jeg til kroppen og den forteller meg at den trenger hvile. Tror nok vi er ganske likt i løypa, skal ha uke 7 UL jeg også samme uke som deg, ikke fått fast dag enda. Er vel 6+3 idag. Ha en fin dag alle, med eller uten kvalme!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 jeg testet veldig tidlig....husker HcG'n var på 56 - tror det var etter 1,5 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå