Gå til innhold

kan det stemme at jeg skal slutte med cyclogest hvis positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal teste på rugedag 13, men har berre en dose med cyclogest igjen på rugedag 12 (tar to doser for dagen). Spurte klinikken om jeg skulle ha mer, men da sa de at jeg ikke trengte mer. Litt redd for at jeg kommer til å miste om jeg ikke skal ha mer ved positiv test. Andre som også slutter om de blir gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste slutter med progesteron rundt test-dato (så sant de ikke har flere SAer fra før). Finland sier til meg at jeg kan godt fortsette med Crinone hvis jeg tester pos. igjen - men det koster jo noen kroner...

Skrevet

hmm, men jeg har to SA fra før, men det skyldes nok noe helt annet. Dårlige egg, hadde lavt stoffskifte osv.... Så det er vel sikkert det som er grunnen, å da hjelper det ikke med progesteron tilskudd

Skrevet

Vi fikk hvertfall beskjed om aa kun ta den mengden vi fikk utdelt, noe som tilsvarte 15 dager, og om testen var negativ, saa trengte jeg ikke ta flere...

(og desverre var den negativ da,,,)

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Aleris om at jeg skulle gå på cyclogest frem til test, og hvis positiv test skulle jeg hente ut mer og bruke det i ytterligere tre uker.

Skrevet

Jeg brukte progesteron i tre uker etter pos. test. Det virker som det er forskjellig praksis fra sted til sted...

Skrevet

Jag fikk samme svar som pus69 på Aleris, Og det er cyclogest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...