Jane_septembergutt Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Da har jeg bestilt fryseforsøk i Porsgrunn!! Begynner med medisiner etter neste mens som antakelig begynner siste uka i mai. Så blir det vel innsetting i uke 25. Merker sommerfuglene i magen har våknet til live!! Håper bare det blir mer liv inni der i løpet av juni;-) Dette er mitt første fryseforsøk. Har tidligere vært gjennom et IVF forsøk, der jeg ble ganske kraftig overstimulert og fikk blodpropp. Men jeg ble også gravid, og fikk en sønn som nå er 2,5 år:-) Vi har 11 egg i fryseren, fordelt på 5 glass. Så nå krysser vi fingrene for at et av dem klistrer seg fast!!!
Ann-ch. Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Du har jo virkelig vært flink til å få frem bra egg,11 på frys:-) Det er jo kjempebra.Ønsker deg masse lykke til med forsøket!
okeke Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 jeg skal også ha insetting av fryseegg i porsgrunn i uke 25 )
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hei Jeg skal også gjennom fryseforsøk i neste runde. Hvilken medisin er det du skal ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå