0406 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Skal se på deg senere i dag jeg. Er veldig sliten nå etter 2 netter uten søvn så skal legge meg litt. Hvis jeg glemmer så må du bare dytte oppover.
0406 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hei du! Får opp at han vil støtt dæ igjennom svangerskapet men ikke alltid det vil være like enkelt, men du vil føde et frisk barn. Får opp fødsel rundt 2 januar 09 æ.
LilleLibekk Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 åååh.. tusen takk:) dette setter jeg pris på.. håper dette er er sant:)
0406 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Dine magefølelser kan også gi utslag så ikke bestandig det blir rett. Fikk faktisk rett når det gjeldt begge mine barns fødselsdato:) Synes kjønn og datoer og kjønn er lettest å spå. Har ikke holdt på med dette så lenge men prøver meg litt innimellom på andre spørsmål:)
LilleLibekk Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 oki:) spennende da.. hihi.. Godt at du deler det med andre:) Du så gutt på meg??hihi
0406 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 hmm gjorde jeg?? Får opp jente nå når jeg spør. Vært veldig sliten i de siste dagene da å da er det ikke så lett å spå heller. vanskelig med konsentrasjonen da men nå føler jeg at det lettna litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå