Gå til innhold

Flere som reiser til Danmark til uka? Altså uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så dem hadde lagd så fin liste for en annen uke da det var så mange.

Jeg er på dag 14 på torsdagen, men regner med at det blir reise et par dager senere, altså i pinsehelga.

Hell og lykke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være på maigaard til mandag...spennende :o)

(er på dag 16 idag)

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne. Men jeg har dessverre ikke råd denne mnd. Har EL til uken.. neste periode så er jeg klar

Skrevet

Heisann

Jeg reiser ned på tirsdag og blir til fredag. Har EL på torsdag, men tror den kommer litt før. I morgen skal jeg på ultralydscanning for å sjekke om det er noe der :o)

Skrevet

Åh så spennende.

Hvordan gikk det idag "2 jenter"?

Lykke til "lille my".

For meg så blir det fre, lør eller søn.

Vært hos Gyn idag og 3, kanskje 4 egg er godt på vei. Forige gang var det bare 1. Så kjempe glad!!

Skriv dere på etterhvert som det er noen oppdateringer!!

Så synd "maleen", jeg og måtte stå over to sykluser nå sist, utrolig kjipt. Håper du kommer sterkere tilbake. :)

Skrevet

Utrolig kipt men når man på denne lønningen har vært i køben en gang for samtale, og betalt barnehageregningern (dvs opprettet et depo og valgt donor) så det har vært noen utgifter. Men men min tid kommer den også.

Skrevet

Jeg reiser på onsdag og kommer tilbake på fredag. Var til UL i dag to finne eggposer på 17 mm og slimhinne på 8 mm, veldig bra. Så nå håper jeg at vi lykkes alle sammen. Veldig spennende å følge med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...