Gå til innhold

Ang. tatovering av barnets navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden snuppa ble født hatt litt lyst til å tatovere navnet hennes med liten løkkeskrift (samt fødselsdato) inne i håndleddet. Sånn lite, men allikevel stort nok til at det ikke blir helt borte.. Pappaen til jenta har tenkt på å tatovere navnet i stort over hele overarmen, men jeg er skeptsik.. Han sier han har veldig lyst, men om vi skal ha flere barn blir det jo litt "crowded"..

Noen som har liknende tatoveringer? Ville du gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vil ikke tattovere inn barnets navn.

Har en sønn nå, kommer garantert noen flere med årene.

Blir litt rotete på min kropp iallefall, med masse navn på.. hehe :)

Nøyer meg med delfinene mine jeg :o)

Skrevet

Jeg har tenkt på å ha navnet til vesla tatovert inn ja.

Har planer om en slags tribal hvor initialene hennes er inni....

Fikk også ei venninne til å skrive navnet hennes på kurdisk og det var såååå stili :)

Skrevet

Samboer har tatovert inn gutta sine navn nede på magen, en på hver side.

Men nå kommer gutt nr 3, og han aaaaner ikke hvor han skal sette det navnet :) hehe.... Men han har masse tatoveringer fra før av da.

Jeg ville ikke skrevet det stoooort, men lite :)

Skrevet

Sambo har tatovert jentene sine navn nedover hele innsiden på underarmen. De er sååå fine!! Jeg har fått laget en tatovering med initialene deres.

Skrevet

Har lyst å tatovere på initialene til barna mine men har ikke bestemt meg for hvordan eller hvor.

Skrevet

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/405797/offset/19

Her er min tattis:)

Det er vel litt vel mye å tatovere navnet til barnet på heeeele armen, men ser noen gjør det. Men hva om dere får 3 barn? Har jo bare to armer, hehe...

Jeg skal ha minstemann på andre håndledd, og englepia mi over hjertet mitt. Og jeg skal ikke ha flere barn nå;)

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort..

Synes ikke det er noe fint..

Skrevet

Athena..

Kjempefin tatovering :)

Synes det er søtt og pent jeg å tatovere inn barnas navn..

Skrevet

Min kjære har tatovert begge navna til barna under hver sin stjerne på brystet, j synes det er kjempefint på han:)

Har selv lyst på tatoveringer av navna eller symbol på hva navna betyr.:)

Skrevet

jeg skal tattovere navna og fødselsdatoen på mine gutter på skuldra:) blir på thaylands skrift:)

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gjort det. Det er utrolig harry. ;o)

Gjest bissen
Skrevet

Jeg skal tatovere jentene mine inn i en annen tatovering på skuldren, blir fint:) Jeg vil gjerne ha noe ingen andre har..tre av mine venner som har tatovert inn på håndleddet ..hadde eg tenkt til det, men det er så mange som gjør det;) no offense:)

Hadde ikke tatovert på heele armen, men det er jo hans valg..pass på å ikke få flere barn enn det er plass til på kroppen, hehe

Skrevet

Tatoveringer er generelt harry. Barnets navn er hakket værre.

Min mening altså. ;o)

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri gjort. Syns det er råharry...

Tenk deg selv: Din mor på 55 med en skrukkete tatovering med navnet ditt og fødselsdato.. Stilig? Nei.

Skrevet

Der sa du det spetakkel!

Skrevet

Min mor er 57, og om hun hadde navnet mitt tatovert, ville jeg ikke syns det var pinlig eller teit. Tvert i mot ville jeg syns det var en fin tanke, at hun syns det at jeg kom til verden var noe helt spesielt, og at hun ville bære det med seg resten av livet. Det vil alltid være delte meninger om det er visulet pent eller ei, og tatoveringen vil jo tape seg i samme grad som kroppen ellers etterhvert som man blir eldre - men jeg syns nå likevel at det er tanken bak som skal være viktig, uansett hvilket motiv man velger. Og jeg har ikke tatovert navnet til datteren min, og har ikke planer om det heller ;)

Skrevet

Nei og nei.. Synes ikke det tar seg ut i penklær og tattiser. Med mindre man er en rocka type, da kan det være stilig.

Blir som med de gamle sjøulkene som tatoverte konas navn på skuldra, i et hjerte med pil.Huff, sorry:(

Skrevet

hehe, ja tenkte det da eldstemann ble født. men litt glad for at jeg ikke gjorde det lell da:))

mulig jeg får noen til å lage en fin tribal med første bokstaven deres i rundt.

ei venninne har det å den er drit fin:))

Skrevet

Hehe...far til mine tatoerte datteren min sitt navn på skulderen inni en fugl......litt stor og....men nå er det kommet en ny sønn....lurer litt på hva han har tenkt og gjøre med hans navn ;) Jeg har ik, men vil ha fødselsdato el forbokstavene tatoert :) Synes det er super søtt :)))

Skrevet

Ja jeg har en slik tattis, den er på thai og er utrolig fin. Lukas er halvt thai og det er grunnen til at den er på thai, ville aldri ha gjort det med vanlige bokstaver....det synes jeg ikke er så fin:)

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om å ha ungenes navn tatovert på seg.

Jeg har dog lyst på en som skal symbolisere ungene mine, oghar da valgt å ha to små stjerner som symbol på det. Får jeg flere unger er det bare å legge til en stjerne.

Skrevet

Nope, eneste tattoveringen jeg synes kan være fin er den som er rett over rumpa på skikkelig veltrente jenter. Men håper aldri jeg velger å ta tattovering selv, synes ikke det er veldig feminint rett og slett:-)

Skrevet

Tusen takk for flotte og konstruktive svar:-) Tror egentlig ikke jeg kommer til å gjøre det fordi jeg er for pinglete.. Faren har som sagt veldig lyst, men får se hva han gjør. Jeg har ingen tatoveringer fra før og synes det er greit med tanke på å gå i stroppløs kjole osv..

:-)

Skrevet

Jeg har veldig lyst på, tenkte fornavnet og født.dato men er litt usikker. Skal i så fall ha det helt øverst påundersida av håndleddet (ikke den veien som Athena har, men akkurat som en klokke liksom).

Men er som sagt usikker på hvordan jeg skal ha den så har prøvd å finne bilder på internett, men fant ikke noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...