Gå til innhold

Æsj for en dritt dag - er lei meg jeg:(

Anbefalte innlegg

Bare for ha sagt det så er det virkelig ikke meg det er mest synd på, men nå skal jeg få tømt ut litt så da blir det litt meg meg.

Jeg var hos min gravide venninne i går og hun hadde hatt noen blødninger, legen var overhode ikke bekymret og venninnen min var sånn halvveis ved godt mot.

Selv har jeg svært dårlige erfaringer med blødninger så jeg var vel ikke den beste hjelpen selv om jeg prøvde å trøste å ha tro på at det skulle gå bra.

I dag våknet jeg med migrene (igjen) Dro på jobb og hadde et kundemøte, på vei mot kontoret så kjente jeg på kroppen at det ble en dårlig dag.

Fikk tekstmelding av venninnen min hun hadde dårlig nytt, jeg ble så lei meg på hennes vegne vet jo hva hun opplever.

Så jeg stoppet bilen og gråt en skvett. Hun ringte meg også, så vi pratet en god stund Stakkars stakkars jente som satt og ventet på utskrapning.

Vi som hadde gledet oss til å gå gravide sammen og ha barn nesten likt.. så skulle ikke det bli sånn denne gangen heller (sist mistet jeg)

Vel jeg kom meg på jobb, men måtte snu i døren, viste at om jeg skulle klare å kjøre hjem måtte det bli NÅ!

kom 4 kvartaler før jeg måtte stoppe bilen for å kaste opp. Klarte med et nødskrik å komme helt hjem.

Så da ble jeg liggende i sengen til kl 19 i kveld.

På toppen av dette så hadde vi spurt prinssessesvigersøstra mi om hun kunne sitte barnevakt på søndag. På onsdag sa hun at hun hadde veldig lyst men måtte sjekke det opp. og skulle svare på torsdag.

Kl 16 i dag(fredag) ringte hun og sa at hun desv. ikke kunne for hun MÅTTE sitte på skolen å lese til eksamen.

Grrr blir så irritert for det første er det samme leksa hver gang. Hun vil såååååå gjerne være med O men kan ikke bla bla

Når hun MÅ lese så er vel det noe hun kunne svart på stående fot og i alle fall innen "fristen "

Mannen min ble litt irritert og sa at om du har sååå lyst så får du det til, da begynte hun å grine så nå får vi snart høre det av svigemor tenker jeg.....

Ja jeg tror det var alt phu

Uff jeg har så vondt av deg jenta mi håper du kom deg igjenom utskrapningen og at du nå kan gå videre Vet hva du er igjenom ..

Fortsetter under...

Takk for det

Ja jeg har igrunn endel migrene

Dvs til vanlig så har jeg mindre migrene nå enn før (det henger sammen med annen livsstil, student, lite søvn, mer alkohol og mer stress med skole osv.)

Jeg har mer migrene i svangerskap enn ellers, og da har jeg det i lengre perioder 4 dager og sånn.

Kjenner det i dag også, men med mye søvn i går og litt i dag så har det godt greit.

Har fått oss barnevakt til i morgen da( trenger egentlig bare 3 timer) Kusinen min (Oskar sin tante siden jeg ikke har søsken så har vi avtalt at vi skal være tanter til hverandres barn Så får jeg lov å være tante forhåpentligvis og så får O en tante på vår side av familien)

kommer og hun tar med kjæresten sin.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...