silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 skal bruke mamma sin i år siden min er aaaalt for stor:p hvilken strømpebukse brukes til disse da?? å dette sølvet..den brosjen som skal på brystet..men mange rundinger på..hvordan pusses dette da?? har sitti lenge nå men det vil ikke bli bra..skikkelig knotarbeid... puh blir helt stressa jeg...skal i komf i morgen nemlig
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det er forskjellig farge på strømpebuksa etter hvilken farge bunaden har. Tror det skal være rød til den grønne, men ikke sikker.
Sylwania Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Det første vet jeg ikke, men sølvet kan du bruke q-tips og sølvpuss på. Også er di klutene med sølvpuss på veldig greie.
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har iværtfall en blå trønderbunad, den bruker jeg rød strømpebukse til. Sølvpusset er desverre mammas jobb så det kan jeg ikke svare på
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Hvilken farve har bunaden da? Blå, grønn, eller rød?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Røde strømper på blå bunad var det.
silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 den er rød...er det helt ufint å ha svart da???
jentebanden Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Rød bunad skal ha grønn strømpebukse, blå og grønn bunad skal ha røde strømper mener jeg. Lurer på om jeg roter fælt nå?!? Syns ikke det skal være sort strømpebukse, men for all del, du bestemmer jo selv...
silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2008 huff vil ha min egen vakre oppdals bunad jeg:( hvor får jeg tak i en grønn(?) strømpebukse da???
MintCondition Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Husfliden har. Og kjøp sånn flytende sølvpuss-ting, sånn du bare skyller av
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Husfliden har vel, eller Reimers, Jens hoff....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Ja, ikke sant...for en, maks to dager i året, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå