Gå til innhold

Hvilket navn passer sammen med Kolbjørn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å bruke Kolbjørn som mellomnavn til sønnen min etter oldefaren, men synes det er veldig vanskelig å finne navn som passer sammen med dette navnet. Noen forslag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en slektning som heter Ole Kolbjørn. Ellers:

Lars Kolbjørn

Olav Kolbjørn

Hmm, var litt vanskelig ja...Men passer ihvertfall best med norske navn, ikke sånn som Joshua Kolbjørn, liksom.

Skrevet

Det var veldig vanskelig! Men etter mye tenking har jeg funnet ut at f.eks Aleksander Kolbjørn Johansen klinger helt ok. Men hva med bare Bjørn da?

Skrevet

Det må være så kort som mulig.

Jon Kolbjørn.

Dag Kolbjørn

Per Kolbjørn

Skrevet

Hei

Hm, det var ikke så lett, kommer an på om du skal bruke begge navnene?

Men her er noen forslag:

Jan Kolbjørn

Tor Kolbjørn

Ole Kolbjørn

Svein Kolbjørn

Hans Kolbjørn

:-)

Skrevet

Synes kolbjørn er et fint navn alene jeg!

Skrevet

Jeg ville hatt det alene, men skal du ha dobbeltnavn er det finest med et navn med en stavelse foran eller et kort et med to stvelser.

Tor, Lars, Jan, Jon, Jens, etc

Eller F. eks Kolbjørn Johann kan gå ann.

Skrevet

Takk for mange forslag, men kommer fram til at det kanskje høres rart ut med et annet navn foran Kolbjørn. Kanskje det er bedre med Kolbjørn først og så et annet navn etter. Hva synes dere om for eksempel Kolbjørn Leander, går det an?

Skrevet

Kolbjørn Leander blir litt rart - helt forskjellig sjanger på navnene. Jeg er ikke så begeistret for Kolbjørn navnet - men skal du bruke det ville jeg hatt det som eneste navn.

Skrevet

Jeg syns Leander er fryktelig oppskrytt, så jeg ville ikke brukt det nei... Dessuten er Kolbjørn et veldig sterkt og stødig navn, mens Leander er litt puslete. Syns jeg da.

Hva med

Kolbjørn Johannes

Kolbjørn Andre(as)

Kolbjørn Mathias

Kolbjørn Tobias

Skrevet

Absolutt noen gode forslag :) Ser at det passer bedre med et navn etter Kolbjørn en foran. Kolbjørn Andreas var ikke dumt da :)

Skrevet

Kolbjørn Olai

Kolbjørn Elias

Kolbjørn August

Skrevet

Mats Kolbjørn eller Hans Kolbjørn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...