mammasin75 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har lyst til å bruke Kolbjørn som mellomnavn til sønnen min etter oldefaren, men synes det er veldig vanskelig å finne navn som passer sammen med dette navnet. Noen forslag ?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Har en slektning som heter Ole Kolbjørn. Ellers: Lars Kolbjørn Olav Kolbjørn Hmm, var litt vanskelig ja...Men passer ihvertfall best med norske navn, ikke sånn som Joshua Kolbjørn, liksom.
huldra87 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Det var veldig vanskelig! Men etter mye tenking har jeg funnet ut at f.eks Aleksander Kolbjørn Johansen klinger helt ok. Men hva med bare Bjørn da?
plass'n Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Det må være så kort som mulig. Jon Kolbjørn. Dag Kolbjørn Per Kolbjørn
Troillpia Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Hei Hm, det var ikke så lett, kommer an på om du skal bruke begge navnene? Men her er noen forslag: Jan Kolbjørn Tor Kolbjørn Ole Kolbjørn Svein Kolbjørn Hans Kolbjørn :-)
togutter-08og10 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ville hatt det alene, men skal du ha dobbeltnavn er det finest med et navn med en stavelse foran eller et kort et med to stvelser. Tor, Lars, Jan, Jon, Jens, etc Eller F. eks Kolbjørn Johann kan gå ann.
mammasin75 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2008 Takk for mange forslag, men kommer fram til at det kanskje høres rart ut med et annet navn foran Kolbjørn. Kanskje det er bedre med Kolbjørn først og så et annet navn etter. Hva synes dere om for eksempel Kolbjørn Leander, går det an?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Kolbjørn Leander blir litt rart - helt forskjellig sjanger på navnene. Jeg er ikke så begeistret for Kolbjørn navnet - men skal du bruke det ville jeg hatt det som eneste navn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg syns Leander er fryktelig oppskrytt, så jeg ville ikke brukt det nei... Dessuten er Kolbjørn et veldig sterkt og stødig navn, mens Leander er litt puslete. Syns jeg da. Hva med Kolbjørn Johannes Kolbjørn Andre(as) Kolbjørn Mathias Kolbjørn Tobias
mammasin75 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2008 Absolutt noen gode forslag Ser at det passer bedre med et navn etter Kolbjørn en foran. Kolbjørn Andreas var ikke dumt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå