Vekten85 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg og samboern blir ikke enige om noe som helst.. han har bare ''unaturlige'' navn han kommer med.. som ulv, stål, og hard.. navn han fant i ei navnebok.. hadde vært mye lettere å inngått et kompromiss hvis han hadde kommet med mer normale og bruks vennlige navn... Jeg har da forelska meg i Oliver Mathias synes det ville ha vært fint men da satt han seg på bakbeina..han har ingen grunner han kommer med for hvorfor han ikke liker det så jeg blir så sliten av å håpe at han snart skal like navna jeg kommer med.. Så hva synes dere?
slurp Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Huff, dette var vanskelig. Det virker som om dere er i helt forskjellig kategori av navn, og da blir det vanskelig. Når det er sagt så synes jeg du tenker mer på barnets beste enn hva mannen din gjør. Synes virkelig synd på en unge som heter stål, hard eller ulv. Da synes jeg nesten foreldrene ber om å få et mobbeoffer til barn. Jeg synes både Oliver og Mathias er fine navn, men passer ikke så bra som dobbeltnavn. Forslag til navn som passer både til deg og til mannen din har jeg dessverre ikke akkurat nå, men jeg ønsker deg lykke til videre. Håper virkelig dere kommer fram til et navn dere begge er fornøyde med.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vanskelig dilemma det der. Jeg syns Oliver er et nydelig navn. Mathis er også veldig fint, men syns kombinasjonen ble litt tung. Hva med navn som Storm, Ask, Olai og Emrik? De er jo veldig søte samtidig som de er litt spesielle og halveis "unaturlige".
huldra87 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Oi, dette hørtes ikke lett ut nei! Jeg har ingen råd og komme med jeg, da jeg ikke har opplevd navnevalg ennå. Men navneforslagene som Anonym 21.02 hadde, syntes jeg var fine. De er "brukervennlige" og fine, samtidig som de er spesielle. Jeg er enig i at Hard, Stål osv ikke var fine navn i det hele tatt! Og når det er sagt, så må jeg si at jeg synes Oliver Mathias var veldig fint! Håper dere blir enige til slutt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg synes Oliver Mathias blir litt tung. Kjenner en som heter Ole Mathias, det er lettere! Kjenner også en som heter Stål og flere som heter Ståle. Hva med Ståle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå