Gå til innhold

Ny her, et spm ang digitaltester....

Anbefalte innlegg

om du får svak positiv test eller om det er en som det står gravid på den digtale så blir vel det det samme??. Den digitale kan vel også ta evnt feil?

Har tatt tre tester og alle har blitt svake positive...burde jeg da ta en digital?

Og aner ikke helt når jeg ble gravid så kan hende jeg ender opp på desemberklubben , men tror jeg kommer hit:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137632956-ny-her-et-spm-ang-digitaltester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men hvorfor føler du deg tryggere på den, er det en grunn eller er det bare for at det står gravid?

Synker hcgnivået i urinen når den blir stående noen timer? Tenkte jeg kunne dra og kjøpe en digital i morgen tidlig, men da må jeg ta urinprøve på morgen tenkte jeg da nivået av hcg er størst...

En strek er en strek, uansett om den er litt svak. Tre (svakt) positive tester er mer enn nok til å bekrefte graviditet! I mine øyne er det ikke nødvendig med enda en test, men det er jo litt stas å se ordet "Gravid" komme opp på displayet. Det blir på en måte mer virkelig!

CB digital er like følsom som den vanlige CB. Forskjellen er at den digitale tolker streken FOR deg. Veldig greit for oss som syns det er vanskelig å stole på en svak positiv strek.

Nivået av HCG synker ikke om du lar den stå noen timer. Men det kan være lurt å sette den i kjøleskap.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...