Gå til innhold

Bim treff??:)

Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interrisert og møtes med små mager?:)

Jeg bor i Lillestrøm(litt utafor oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er interresert i treff:) Prøvde å få igang noe for de.mødre men få som vil før de er ferdig med de tre første mnd....

Skrevet

må jo satse på at det går bra:))

Jeg jobber da og er ikke sykmeldt, hva med deg?

Nå er det jo så fint vær så hadde vært kos med et cafe besøk ol..

Skrevet

Kansje jeg kan bli med jeg også. Jeg jobber i Lillestrøm fra Mandag -Torsdag, så hvis det blir en av de dagene er jeg med. I helgene er jeg hjemme hos sambo :)

Skrevet

Bare hyggelig om vi er fler da:)) Kan jo ta en ukedag..jeg jobber 2 kvelder i ukene da...

Skrevet

selvfølgelig satser vi på at det går bra:D:D

Ukedag er jeg med vettu:) Helg oxo for den del:) Kan ikke nå på tirsdag da, dobbelvakt på sykehjem:D:S Men alle andre kveldder (etter 15.00) Er jeg ledig vettu:) Bare skriv når det passer så finner vi en kveld å tar en kaffe e.l:D

Skrevet

Jeg blir også gjerne med på et lite treff =)

Bor i Oslo (vika), hvor tenkte dere å møtes?

Lis

Skrevet

Kan jo møtes på pikene på hjørnet(lillestrøm) eller barista på strømmen...

Skrevet

når da tenkte dere? Er veldig for å treffest i lillestrøm:) Har aldri vært på strømmen før:S Så vet ikke hvor det er....

Skrevet

Da møtes vi i Lillestrøm:)

Kan vi ikke prøve en dag til uka da? Så kan vi møtes på torget i Lillestrøm, så vi finner hverandre:) og finne en cafe etter det-....eller hva sier dere andre?

Skrevet

Det er jeg helt for:D Tirsdag passer best for meg, men er åpen for andre dager å om det er noen som ikke kan da:)

Skrevet

Vettu jeg jobber kveld tirsd og torsd jeg:(

Men kan du onsdagen da??

Skrevet

Onsdag funker d oxo vettu:) Når da? Ikke for tidlig... jeg jobber i Asker da skjønner du... til 15.00.... Så må ta toget den dagen:)

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med hvis det er greit:) Hyggelig å møte andre i samme situasjon!! Jeg jobber også i Asker, kan sikkert gå 15 jeg og! Kanskje vi kan ta toget sammen Puuzen86?

Skrevet

ja det kan vi sikkert:D Hvor er det du jobber da?

Koslig at det vil være med flere:D:D:D men har vi bestemt noen dag? hm...:P *surrete*

Skrevet

ok:) Men da kan vi jo bare treffest der da:P Jepp er vel onsdag vi har blitt enig om:)

Skrevet

Blir det i lillestrøm eller?? jeg jobber til 16 jeg..

Skrevet

ja kan godt ta d i lillestrøm:) passer det best i 5 tiden da kanskje?

Skrevet

På torget eller.....der kan vi finne hverandre:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...