Gå til innhold

skal mannen være med på innsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig ikke han har tid. er det nødvendig at mannen er med? hva skjer egentlig på innsettingen, annet enn at de setter inn ;)? kan jeg kjøre bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger ikke være med,men hvis du har langt å kjøre hadde det vært greit kanskje. Etter innsettingen skal du ligge og hvile 1/2 - 1 time. Så får du event. sykmelding og div. skjema (spørs litt hvilken klinikk du tilhører),så kan du reise hjem.Og du kan kjøre bil.

Skrevet

happygirl1

Den eneste dagen han må være med er jo på uttak. For min del synes jeg det er godt at han er med, men han må jo ikke. Fikk beskjed om at det ikke var noe å grue seg til på innsett, så jeg går ut fra at man er i god form etterpå.De sa det gjorde ikke vondt, og man får ikke noe form for smertestillende da.

Skrevet

Han må ikke være med, men hvis han ikke er med er det greit å si fra på forhånd fordi det er en erklæring som dere begge skal skrive under på. Holder du til på Riksen så kan du vandre ut rett etter innsetting - det er slutt på at du skal ligge der å hvile. Men det er en god støtte å ha mannen med.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har gjort alle mine fire innsettinger på egen hånd - har gått helt fint det også :-) Dere burde rett og slett bare gjøre det dere er komfortable med - men det er lurt at dere har diskutert gjennom spørsmål som kan komme f.eks mhp et eller to egg inn..

Skrevet

Min mann var med på første insetting og han blir med til ondagen også, til onsdagen har han fri. Men på egguttaket må han selvfølgelig ta seg fri fra jobben da ettersom han jobber den formidagen.

Men det er godt å ha han med synes jeg dersom man har anlednin til det. Han hadde nok ikke vært med dersom han jobbet til onsdagen.

Skrevet

Jeg er også enig med det Twinanne sier - hadde mannen hatt fri så villle ha nok ha vært med - men han har jobbet ved alle innsettingene, og da har jeg sagt at det var OK for meg å gjøre det alene.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Du kan fint kjøre bil selv. Det skjer ikke noe annet enn at du setter eggene tilbake igjen. Ingen medisiner som påvirker kjøreegenskapene dine.

Min mann hadde ikke mulighet for å ta seg fri så jeg reiste alene og hadde ca 1 time og 20 min med kjøring hver vei :-)

Skrevet

Jeg har hatt med mannen min på alle innsettinger. Han har tatt seg fri fra jobben. Jeg synes såpass ubehagelig å ta ut egg, at jeg vil ha han med.Men det er opp til hver enkelt:)

Var sikker på det sto i papirene at man ikke skal kjøre bil selv jeg, hvertfall ikke på de medikamentene man får i Porsgrunn. Men det er vel litt forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...