nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 greit å vite, da vi har uttak på onsdag...
Ann-ch. Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ikke hatt utløsning de 2 siste dg og ikke lengre enn 5 dg mener jeg det var:-)
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 takk takk! Greit å vite
Jane_septembergutt Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg mener også det er sagt minst 2 dager og max 5 som Ann-Ch skriver. Imidlertid har jeg lest nå nylig et sted at dersom mannen har dårlig sædkvalitet er det størst sjans for å bli gravid dersom man har sex så ofte som mulig. Ikke noe vits i å spare opp, det blir bare dårligere kvalitet på det som er. Det blir likevel flere sædceller av det totalt med utløsning hver dag, iforhold til feks annen hver dag. Så hvis han har dårlig kvalitet, ville jeg ikke spart mer enn 2 dager før uttak.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 hmm, nå ble jeg litt usikker. han har flott kvalitet på spermen:) men usikker nå hvor lenge han bør vente. jeg tenkte at i utgangspunktet skulle .lørdag være hans siste "tur" før onsdagen.. kanskje jeg får spørre på gravide slitere også. ha en flott fredagskveld!!!
Jane_septembergutt Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Hvis han har flott kvalitet på spermen tviler jeg på det spiller noen rolle om det er 2 eller 5 dager siden sist;-) Lørdag passer helt sikkert fint som siste "tur" før uttak. Ha ei fin helg, og kos dere i kveld;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå