Tia :o) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg håper at det blir innsetting for oss på onsdag, og det blir i så fall første gang for oss!! Lurer bare på hvilke og hvor mye medisin man får etter innsett, og om det er sånn at det fortsatt skal taes til faste tider, og flere ganger om dagen? Har en jobb som passer dårlig sammen med sånne faste tider, og lurer på om det er vanlig med full sykmelding i rugetida? Har dere mye bivirkninger av disse medisinene, og jobber dere fullt i rugetida?
ikø29 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei :-) Jeg gikk på progestan stikkpiller. De skulle tas morning og kveld og måtte ligge i ro 15-20 min etterpå. Medisinene kan gi samme bivirkninger som gravidiet ;-) Lykke til!!
Tia :o) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Takk for svar! Noen som har erfaringer med andre medisiner? Noen som har vært sykmeldt hele rugeperioden?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg går på Crinone. Startet opp med det på onsdag, så vet jo ikke ang bivirkninger ennå Men har ikke hatt noen bivirkninger av de andre medisinene heller... Crinone skal tas morgen og kveld. Har ikke fått beskjed at det skal tas på faste tider, bare når jeg står opp og et par timer før jeg legger meg. Er vaginalgel. Ble sykmeldt fra uttak og 4 dager frem. Eller ingen sykmelding i rugetiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå