Gå til innhold

da hørte jeg visst til her;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde det var ei september-spire som lå i magen min, men det var de ikke enige i på ordinær UL på tirsdag, hehe. mensterminen min var 16.sept. men så feil kan det gå, hehe. men pytt-pytt;) så nå er 5. oktober den magiske datoen;) flere?

Skrevet

skal på UL i morgen ettermiddag jeg, blir spennende å se. Men jeg forblir nok i oktober gruppen uansett, foreløpig termin ca midt på. Fikk du vite kjønnet? Tror det er en liten gutt som vokser inni meg :)

Skrevet

mens termin 30 sept men fikk ny på ul ...5 oktober

Skrevet

Har foreløbig termin 4.okt, men skal på ul 8.mai, så då kan det no bli forandringar.

Skrevet

Gikk vist fra 24.9 til 2.10...Men tror fortsatt mest på meg selv jeg da. Jeg skal nemlig føde 22.09;o) Spør meg ikke hvorfor... Sånn er det bare;o)

Skrevet

Vittig... Kjekt å vite det, da;)

Skrevet

hei hei =) jeg hadde først termin 24 september, men etter ul så ble det 5 okt =)

Skrevet

Velkommen hit :-). Jeg trodde også det lå et septemberbarn i magen, men etter ordinær UL, ble terminen forskjøvet fra 20.sept til 12.okt. Men, som man sier, babyen kommer når den kommer :-)

Skrevet

Velkommen! Jeg har ikke vært på UL enda, men foreløbig termin er midt i oktober, så jeg blir vel i denne måneden. Det er ikke mulig å flytte terminen min mer enn maks 8-9 dager fram eller tilbake. ;)

Skrevet

Hei oktbaby08;) Vi skulle egentlig ikke vite kjønnet, men da vi kom på UL ble vi sååå nyskjerrige, hehe. Men legen var ikke sikker på hvem det var som bodde i min mage, så vi vet det ikke. Like greit, så har vi den spenningen til fødselen kommer;) Men har en gutte-feeling, og samboer tror det er jente. Kalle-navnet på babyen er "Bolla" fordi babyen var så fin og rund i ansiktet:) Så får vi se hva navnet blir når den kommer ut til verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...