Gå til innhold

Hva synes dere om Crispin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det var et litt søtt navn. Jada - høres kanskje litt ut som chips på engelsk, men likevel. Møtte en nydelig liten gutt som heter det og måtte bare teste hva dere andre synes.

Har også litt sansen for navnet Connor. Blir dette litt tungt å si på norsk? ser at jeg har sansen for engelske navn. Har endel familie der så blir nok litt inspirert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crispin høres ut som en frokostblanding med sjokoladesmak... eller noe sånt... har bare en ting å si... NEI NEI OG ATTER NEI !!!!!

Noen jeg kjenner har en sønn som heter Connor og det er bare feil på norsk... beklager.... engelske navn med norske foreldre og norskt etternavn blir feil for meg. MEN man kan velge norske navn som uttales mer eller mindre likt på engelsk... med andre ord som er lett å uttale på engelsk i motsetning til navn som Øyvind og Øystein for eksempel.

Adam for eksempel er like fint på norsk som engelsk.

Liam derimot er og blir engelsk.

Skrevet

Helt enig med anonym.

Adam er et av de fineste engelske navnene, syns jeg. Og funker på norsk, i motsetning til Crispin (som ikke er fint på engelsk heller) og Connor.

Skrevet

helt enig,høres ut som frokost blanding hehe

Skrevet

Synes Crispin høres hjemmesnekra ut, og ikke var det noe særlig pent heller. Connor er et nydelig navn, men passer ikke på et helnorskt barn synes jeg.

Skrevet

Det første som slo meg var crispo sjokoladen nam nam hehe.

Skrevet

Sjokolade eller frokostblanding, ja, men ikke navn på en gutt!!! Nei, nei, nei! Gå for et vanlig navn! Kristian, Kristoffer, Krister/n. Det er flust å velge mellom som begynner på Kris-!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...